کد خبر : 1952346 | 31 تیر 1402 ساعت 17:44 | 79.8K بازدید | 20 دیدگاه

لوکاکو شمشیر را از رو کشید: آخرین پل‌ها خراب شد

استوری اینستاگرامی روملو لوکاکو جنجالی شده و گفته می‌شود او در این پیامش به مدیران اینتر طعنه زده و آنها را دروغگو خطاب کرده است.

لوکاکو شمشیر را از رو کشید: آخرین پل‌ها خراب شد

به گزارش "ورزش سه"، روملو لوکاکو که در پایان فصل گذشته قرارداد قرضی‌اش با اینتر به پایان رسید در حال حاضر به چلسی برگشته و در لندن حضور دارد.

اینتراینتر ابتدا مصمم بود که امسال تابستان قرارداد لوکاکو را دائمی کند اما در نهایت پشیمان شد. در ایتالیا گفته می‌شود علت تغییر تصمیم نراتزوری و در واقع آخرین قطره‌ای که کاسه صبر مدیران اینتر را لبریز کرد این بود که آن‌ها متوجه شدند مهاجم بلژیکی در حالی که با آن‌ها مذاکره می‌کرده به صورت موازی در حال گفتگو با یوونتوس هم بوده است.

در روزهای گذشته شایعات زیادی درباره تنش و دعواهای شدید لفظی بین روملو لوکاکو و مدیران اینتر و همچنین بین او و بازیکنان نراتزوری منتشر شده بود. لوکاکو امروز یک استوری اینستاگرامی منتشر کرد که مشخص است اینتر را هدف گرفته. حالا می‌توان با قاطعیت گفت که رابطه بین او و باشگاه ایتالیایی به شکلی غیر قابل بازگشت تخریب شده است.

🔻لوکاکو در این استوری نوشت:" وقتی تنفر دیگر چاره‌ساز نیست شروع می‌کنند به دروغگویی". این استوری در حالی منتشر می‌شود که گفته شده بود بازیکنان اینتر زمانی که متوجه شده بودند لوکاکو با رقیب سنتی‌شان یوونتوس مذاکره می‌کرده آنقدر از دستش عصبانی هستند که به او پشت می‌کرده و حاضر نبودند حتی یک کلمه با مهاجم بلژیکی صحبت کنند.

1900711

دیدگاه‌ها