کد خبر : 1952348 | 31 تیر 1402 ساعت 17:53 | 25.9K بازدید | 8 دیدگاه

چلسی روی آرامش نمی‌بیند: اخراج یک مدیر دیگر

کریستوفر ویوِل، مدیر فنی باشگاه چلسی، در حالیکه کمتر از 7 ماه پیش به این باشگاه پیوسته بود آبی‌های لندن را ترک کرد.

چلسی روی آرامش نمی‌بیند: اخراج یک مدیر دیگر

به گزارش "ورزش سه"، به نظر می‌رسد چلسی به این زودی‌ها قرار نیست روی آرامش ببیند. علاوه بر مشکلات متعدد چلسی چه درون زمین و چه بیرون از زمین، آبی‌ها مدتها است از بی‌ثباتی مدیریتی هم رنج می‌برند.

چلسیدر جدیدترین نمونه از این بی‌ثباتی در مدیریت باشگاه، کریستوفر ویوِل که حتی 7 ماه از استخدام شدنش به عنوان مدیر فنی نگذشته بود چلسی را ترک کرد. روزنامه انگلیسی گاردین اعلام کرد ویول که در دسامبر 2022 به عنوان مدیر فنی چلسی استخدام شده بود حالا با مرخصی بدون حقوق این تیم را ترک کرده و این در واقع حکم اخراج محترمانه او را دارد.

1900714

کریستوفر ویول که آلمانی است پیشتر در بخش روابط خارجی چلسی فعالیت می‌کرد و از حدود هفت ماه پیش پست مدیریت فنی را به عهده گرفته بود. احتمال می‌رود مائوریسیو پوچتینو از کار کردن با این مدیر فنی آلمانی راضی نبوده و چلسی که قصد دارد خواسته‌های سرمربی آرژانتینی‌اش را برآورده کند حکم اخراج ویول را صادر کرده است.

بر اساس گزارش گاردین از این پس دو مدیر ورزشی چلسی یعنی پل وین‌استلنی و لورنس استوارت وظایف ویول را انجام خواهند داد.

1900715

تاد بولی و مالکان چلسی امیدوار بودند کریستوفر ویول بتواند به عنوان مدیر فنی فعالیت‌های فوتبالی چند باشگاهی که مالکیتش در اختیار آنها است را مدیریت کند. مالکان چلسی علاوه بر این باشگاه انگلیسی باشگاه استراسبورگ فرانسه را هم خریداری کرده‌اند.

1880080

دیدگاه‌ها