کد خبر : 1952358 | 31 تیر 1402 ساعت 19:13 | 74.5K بازدید | 12 دیدگاه

رسمی: ناکام‌ترین هافبک برزیلی تیم پیدا کرد

آرتور ملو، هافبک برزیلی که بعد از یک دوره حضور قرضی در لیورپول به یوونتوس برگشته بود با امضای قراردادی قرضی به فیورنتینا پیوست.

رسمی: ناکام‌ترین هافبک برزیلی تیم پیدا کرد

به گزارش "ورزش سه"، آرتور ملو، هافبک 26ساله برزیلی یوونتوس که به صورت قرضی به لیورپول واگذار شده بود فصلی ناکام را در این تیم انگلیسی پشت سر گذاشت و در پایان فصل گذشته به بیانکونری بازگشت. امروز رسما اعلام شد که ملو به صورت قرضی به فیورنتینا واگذار شده است.

باشگاه فیورنینا با انتشار بیانیه‌ای به خدمت گرفتن آرتور ملو را اعلام کرد و نوشت:" فیورنتینا با امضای قراردادی قرضی آرتور ملو را به خدمت گرفت. باشگاه ما این حق را دارد که در پایان قرارداد قرضی او را به صورت دائمی به خدمت بگیرد. آرتور از یوونتوس به فیورنتینا ملحق می‌شود و ما امیدواریم روزها خوبی را با او تجربه کنیم".

1900737

گفته می‌شود ارزش قرارداد قرضی آرتور ملو 2 میلیون یورو است. در روزهای گذشته فیورنتینا توافق با یوونتوس برای به خدمت گرفتن این هافبک برزیلی را به صورت ضمنی تایید کرده بود.

1900738

ملو که سابقه حضور در بارسا را هم دارد در سال 2018 کشورش را ترک کرد و با پیوستن به بارسا برای اولین بار بازی در فوتبال اروپا را تجربه کرد. او سپس به یوونتوس فروخته شد ولی نتوانست انتظارات را برآورده کند و به صورت قرضی راهی تیم یورگن کلوپ شد.

1900736

دیدگاه‌ها