کد خبر : 1952371 | 31 تیر 1402 ساعت 20:23 | 29K بازدید | 57 دیدگاه

حسینی‌پور مدیرعامل سایپا:

خواهان اجرای عدالت درباره شمس آذر هستیم

مدیرعامل سایپا از پیگیری پرونده مربوط به شکایت از شمس آذر خبر داد.

خواهان اجرای عدالت درباره شمس آذر هستیم

به گزارش “ورزش سه”، باشگاه شمس آذر قزوین به دلیل استفاده از بازیکنی با مدرک جعلی پایان خدمت اکنون دچار دردسر بزرگی شده است. ابتدا این باشگاه سایپا به عنوان یکی از مدعیان صعود فصل گذشته به لیگ برتر بود که شکایت خود را در کمیته انضباطی ثبت کرد و با رای این کمیته نماینده قزوین را با کسر سه امتیاز در فصل جدید مواجه کرد. با این حال نارنجی‌پوشان مدعی هستند که تخلف این باشگاه در لیگ آزادگان بوده و با توجه به شکایت دیگر تیم‌ها، کمیته انضباطی و استیناف باید عدالت را در این خصوص رعایت کنند.

ویدئو: 306051

گزارشگرحسینی‌پور مدیرعامل سایپا در این خصوص می‌گوید: ما پرونده را تا پایان پیگیری خواهیم کرد و به هیچ وجه قصد نداریم از حقوق خودمان کوتاه بیایم. برای شمس آذر و مردم عزیز قزوین احترام قائل هستیم اما همه چیز باید طبق قوانین پیش برود و مسلما آنها هم راضی به این نیستند که با اشتباه و جعل راهی لیگ برتر شوند و فوتبال محل نمایش جوانمردانه و پایبندی به حقوق و قوانین است.

گزارشگروی ادامه داد: شکایت ما حدود دو هفته پیش ثبت شده و اکنون در انتظار رای کمیته استیناف هستیم و با توجه به فرصت کم باقیمانده تا شروع رقابت‌ها انتظار داریم این کمیته محترم نسبت به صدور حکم اقدام کند.

گزارشگرحسینی‌پور‌ در پایان گفت: شمس آذر در ۹ بازی از این بازیکن سود برده است و طبیعی است که طبق اعلام کمیته انضباطی و جناب حسن‌زاده، با توجه به سود بردن از بازیکن غیرمجاز باید طبق قوانین برخورد شود. این اتفاق در فصل گذشته رقم خورده و در نتایج تیم‌ها تاثیرگذار بوده است. ما منتظر حکم کمیته محترم انضباطی و استیناف در این خصوص هستیم و با توجه به شکایت دیگر تیم‌ها، امیدواریم رای عادلانه‌ای صادر شود و چیزی جز عدالت انتظار نداریم.

دیدگاه‌ها