کد خبر : 1952390 | 31 تیر 1402 ساعت 22:45 | 48.8K بازدید | 38 دیدگاه

نظر گلر سابق تیم ملی روی علیرضا است

شماره یک تیم ملی را برای بیرانوند کنار بگذارید!

مربی گلری خیبر خرم‌آباد معتقد است کادر فنی تیم ملی از بابت دروازه‌بان نگرانی نخواهد داشت.

شماره یک تیم ملی را برای بیرانوند کنار بگذارید!

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال خیبر خرم‌آباد در حالی فصل جدید لیگ برتر را آغاز خواهد کرد که ابراهیم میرزاپور، گلر باسابقه فوتبال ایران، به عنوان مربی دروازه‌بان‌های این تیم مشغول به کار است.

دروازه‌بانی که پنج، شش سال متوالی گلر شماره یک تیم ملی بود و حالا با تجاربی فراوان در فاز دیگر فوتبال، در حال فعالیت است. گفتگویی داشتیم با میرزاپور که در ادامه می‌خوانید؛

گزارشگر چندسال سابقه حضور در این باشگاه خرم‌آبادی را دارید. به نظر می‌رسد علاقه ویژه‌ای به خیبر دارید.

- تیم شهر خودم است. فوتبالم را از خیبر شروع کردم. آن زمان فجر خرم‌اباد بود. دوران سربازی‌ام را در آن تیم بودم.

گزارشگر  فصل گذشته، ملکی، دروازه‌بان برتر لیگ یک، زیر نظر شما کار کرد و این عنوان را به دست آورد.

- اولین فصلی بود که از اول کنار تیم بودم. با صحبت هایی که با آقای کمالوند در مورد گلر داشتیم، چند گزینه مطرح بودند که در نهایت جمع‌بندی روی آقای ملکی شد و خدا را شکر ایشان هم با کمترین گل خورده و بیشترین کلین‌شیت، بهترین گلر لیگ یک شدند.

گزارشگر   برای مربی گلری احتمالا بهترین دستاورد است.

- دقیقا. شما وقت گذاشته و تلاش می کنید که بازیکن در اختیارتان پیشرفت کند. مربیگری همین است کلا. لذت این کار به همین است. خدا را شکر که ملکی توانست زحمات ما و از همه مهمتر خودش را به ثمر بنشاند. زمانی که من خودم در پیکان بازی می کردم، کوروش را در تیم های پایه داشتیم و از قبل روی او شناخت داشتم. پارسال خیلی با او صحبت کردم که شرایطی ایجاد کند که بهترین نتیجه را رقم بزند. ما خیلی دوست داشتیم کنار ما بماند اما با عملکرد خوبش، چند پیشنهاد لیگ برتری گرفت و خیلی دوست داشت در این سطح بازی کند و شمس آذر را انتخاب کرد.

گزارشگر   سطح دروازه‌بانی در لیگ یک با لیگ برتر چه تفاوت‌هایی دارد؟

- در بحث خوب دفاع کردن و گل نخوردن نمی شود روی یک نفر متمرکز شد. با زحماتی که فصل پیش آقای کمالوند کشید، ما خیلی خوب در بخش دفاعی کار کردیم و موقعیت های زیادی به تیم های حریف نمی دادیم. کوروش هم در انتهای زمین آماده بود و خیال همه راحت بود در نهایت او را داریم و این یک کار دسته جمعی بود که ما کمترین گل خورده را داشتیم. این موضوع به یک نفر برنمی گردد.

1639447

گزارشگر   امسال هم علی محسن‌زاده و صادق نادرپور را درون دروازه دارید. چه طور می بینید این دو گلر را؟

- با صحبت‌هایی که انجام شد، محسن زاده که شاگرد کمالوند و مهاجری بوده را اضافه کردیم. گلر باتجربه ای است که در لیگ برتر بازی کرده و می تواند به تیم ما کمک کند. آقای نادرپور را هم که از شهرداری همدان آوردیم، گلر قابل اطمینان و مطمئنی است که حضورش در کنار کوروش هم روی عملکرد خوب او موثر بود.

گزارشگر   فکر می‌کنید امسال تیم شما مدعی صعود خواهد بود؟

- تیم خیبر با زحماتی که دکتر عبدی کشیده و امتیازی که در لیگ یک خرید، سه سال است که با حمایت های ایشان در حال فعالیت است و ایشان کارهای بسیار زیادی در زمینه زیرساخت ها و احداث کمپ و زمین و خوابگاه انجام داده و باید از زحماتی که ایشان کشیده تشکر کنیم. عرض کردم سه سال است این تیم تشکیل شده و هرسال در پایان فصل جایگاه خوبی داشته است. تیم های دیگری هم بودند که از لیگ برتر به لیگ یک آمدند و هفت هشت سال جنگیدند و به لیگ برتر آمدند. ما هم الان این شرایط را داریم که بجنگیم و کاندیدای صعود باشیم. امسال آقای کمالوند مدیرعامل است که می تواند خیلی به تیم کمک کند. آقای مهاجری هم به عنوان یک سرمربی بادانش و باشخصیت روی نیمکت است. از دوازده تیرماه تمرین را آغاز کردیم و حدود شصت تا هفتاد درصد بازیکنان مورد نظر کادر جذب شدند آن هم در این شرایط بد اقتصادی و امیدواریم تا آخر این هفته تیم را تکمیل کنیم و آماده شویم برای فصل فشرده ای که داریم.

گزارشگر  به عنوان سوال آخر، فکر می کنید مطمئن ترین گلر ایران کیست؟

- خدا را شکر گلرهای خوبی داریم. الان آقای بیرانوند چندین سال است عملکرد خوبی دارد و شایستگی این را دارد که نفر اول تیم ملی باشد و در جام ملت ها هم گلر اول باشد. در کنار ایشان هم آقای مظاهری، نیازمند و پورحمیدی را داریم که گلرهای شایسته ای هستند. این رقابت ها باعث پیشرفت همه گلرها خواهد شد و به نظرم کادر فنی تیم ملی از بابت دروازه‌بان خیالش راحت خواهد بود.

دیدگاه‌ها