کد خبر : 1952392 | 31 تیر 1402 ساعت 22:59 | 70.8K بازدید | 56 دیدگاه

نبرد آمریکا و لهستان در گام پایانی

ایتالیا زانو زد: دومین فینالیست هم مشخص شد

تیم ملی والیبال آمریکا موفق شد با پیروزی سه بر صفر برابر ایتالیا، راهی دیدار فینال لیگ ملت ها شود.

ایتالیا زانو زد: دومین فینالیست هم مشخص شد

به گزارش "ورزش سه"، تیم‌های ایتالیا و آمریکا که در مرحله یک چهارم نهایی تیم‌های آرژانتین و فرانسه را از پیش رو برداشتند، امشب برگزار کننده نیمه نهایی بودند که برای اولین بار لیگ ملت‌ها شاهد آن است.

این دو تیم آخرین بار در لیگ جهانی سابق در سال ۲۰۱۶ در مرحله دوم برابر یکدیگر قرار گرفته بودند که با پیروزی ایتالیایی‌ها همراه بود، همچنین آمریکایی‌ها در مرحله مقدماتی این فصل تیم ایتالیا را سه بر صفر برده بودند.

شاگردان فردیناندو دی‌جورجی در تیم ایتالیا که آرژانتین را در هم کوبیدند به دنبال تداوم روند رو به رشد خود در لیگ ملت‌های والیبال بودند تا با پیروزی بر آمریکا دوباره در عرض کمتر از یک سال راهی یک فینال دیگر در یک تورنمنت جدید شوند.

از طرف دیگر تیم با تجربه آمریکا با سرمربیگری جان اسپرا که صدرنشین دور مقدماتی به دنبال این بود که همچون سال گذشته راهی فینال لیگ ملت‌ها شود و کار نیمه تمام خود را به اتمام برساند.

آمریکادر این مسابقه جذاب، تیم ملی آمریکا در تمام طول بازی دست بالاتری نسبت به رقیب خود داشت. آنها موفق شدند در سه ست پیاپی از سد ایتالیایی عبور کنند که سال قبل توانسته بود قهرمان جهان بود.

شاگردان جان اسپرا در این نبرد تماشایی با امتیازهای 25 بر 19، 25 بر 18 و 25 بر 19 توانستند حریف خود را مغلوب کرده و راهی دیدار فینال لیگ ملت ها شوند. این تیم در بازی پایانی باید با لهستان روبرو شود.

دیدگاه‌ها