کد خبر : 1952402 | 31 تیر 1402 ساعت 23:57 | 57.3K بازدید | 35 دیدگاه

خرید جدید استقلال از بازی فوق جنجالی؛

دیدار خالد و سیدحسین ۹۰ روز بعد از پنالتی جنجالی

محمدرضا خالد آبادی در بازی شش بر یک هوادار-استقلال از روی نیمکت کار را دنبال می‌کرد.

دیدار خالد و سیدحسین ۹۰ روز بعد از پنالتی جنجالی

به گزارش "ورزش سه"، استقلال یک خرید آینده‌دار انجام داد و پس از کش و قوس‌های فراوان رضایت نامه محمدرضا خالدآبادی را از هوادار گرفت تا یک گلر ۲۱ ساله را به اسکواد خود اضافه کند.

خالدآبادی پیش از نیم فصل اول به بازیکن فیکس هوادار تبدیل شد و این اتفاق در شرایطی رخ داد که هواداری‌ها دو گلر باتجربه یعنی مهرداد طهماسبی و میلاد فراهانی را در ترکیب خود داشتند.

با این حال در شرایطی که خالد بازیکن فیکس هوادار بود در بازی حساس با استقلال به یک باره مهرداد طهماسبی فیکس شد و در روز عجیبی که هوادار در نیمه دوم ۶ گل دریافت کرد و هرچه توپ آمد وارد دروازه‌اش شد، خالد جوان از روی نیمکت نظاره‌گر شکست سنگین تیمش بود.

1900813

در مورد غیبت این دروازه‌بان حرف و حدیث‌های زیادی مطرح شد اما در گفت‌وگویی که با داوود فنایی، مربی دروازه‌بان‌های فصل گذشته هوادار داشتیم، او از مصدومیت این دروازه‌بان جوان در آن بازی پرده برداشت و گفت اگر روی او ریسک می‌کردند و دروازه.اش چند بار باز می‌شد روحیه این گلر جوان کاملا تخریب می‌شد.

حالا خالدآبادی عضوی از استقلال است و فصل پیش، نمایش‌های خوبی مقابل تیم‌های بزرگی چون سپاهان و پرسپولیس داشت و باید دید در این فصل چه جایگاهی در تفکرات نکونام خواهد داشت. او حالا با حسینی رقابت می‌کند که گل ششم را از روی نقطه پنالتی وارد دروازه تیم سابقش کرده بود.

دیدگاه‌ها