کد خبر : 1952426 | 01 مرداد 1402 ساعت 01:31 | 17.2K بازدید | 4 دیدگاه

جانشین مدیر جنجالی بایرن معرفی شد

کریستوف فروند، مدیر سابق سالزبورگ، به عنوان جانشینی حسن صالح حمیدزیچ معرفی شده است.

جانشین مدیر جنجالی بایرن معرفی شد

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه بایرن مونیخ تایید می‌کند در حال حاضر جانشینی برای حسن صالح حمیدزیچ برکنار شده، دارد. کریستوف فروند از اول سپتامبر به عنوان مدیر ورزشی جدید قهرمان بوندسلیگا انتخاب می‌شود.

این مدیر اتریشی 46 ساله با جدایی از سالزبورگ به بایرن مونیخ ملحق می‌شود. او از سال 2015 در این باشگاه فعالیت داشت. فروند، به عنوان بازیکن در باشگاه سالزبورگ فعالیت داشت و طی روزهای اخیر چلسی هم شرایط همکاری با او را دنبال می‌کرد.

یان کریستین درسن، رئیس بایرن مونیخ، در این خصوص گفت:"خوشحالیم که چنین مدیر ورزشی باتجربه و موفقی را برای بایرن به خدمت گرفتیم. مطمئنیم که او فرد مناسبی برای تقویت بیشتر تیم در آینده، همراه با توماس توخل و مارکو نپه، مدیرفنی باشگاه، است."

1900859

فروند هم در واکنش به آغاز همکاری با بایرن مونیخ گفت:"برای من واضح بود که می‌خواهم این چالش جدید را قبول کنم. مشتاقانه منتظرم که هر کاری از دستم بر بیاید انجام دهم تا این باشگاه به همان اندازه که قبلا موفق بوده، در آینده هم موفق بماند. برای من مهم است که یک باشگاه هویت داشته باشد و این همان چیزی است که باشگاه بایرن روی آن مصمم است."

حسن صالح حمیدزیچ به همراه اولیور کان در  فصل گذشته با تصمیم برکناری یولیان ناگلزمان جنجال ساز شد. تیمی که نزدیک به قهرمانی جام حذفی آلمان بود و همچنین پاری سن ژرمن را در مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا حذف کرده بود، با جدایی سرمربی آلمانی و معرفی توماس توخل در پایان فصل تنها به قهرمانی بوندسلیگا دست پیدا کرد.

دیدگاه‌ها