کد خبر : 1952437 | 01 مرداد 1402 ساعت 02:37 | 60.4K بازدید | 30 دیدگاه

آرسنال ۰-۲ یونایتد: به افتخار کاپیتان جدید

منچستریونایتد در دیداری تدارکاتی با نتیجه 2-0 آرسنال را شکست داد.

آرسنال ۰-۲ یونایتد: به افتخار کاپیتان جدید

به گزارش "ورزش سه"، تیم‌های آرسنال و منچستریونایتد بامداد امروز در ورزشگاه مت‌لایف نیوجرسی در دیداری تدارکاتی به مصاف هم رفتند.

در این بازی از ابتدا منچستریونایتد با بازیکنان اصلی وارد زمین شد و در‌ نیمه دوم بازیکنان تعویضی را به جای مهره‌های اصلی وارد زمین کرد؛ برخلاف آرسنال که تا انتهای بازی تمام بازیکنان اصلی‌اش را در اختیار داشت.

این بازی چندان هیجان انگیز و همراه با اتفاقات زیاد همراه نبود. در واقع دو گلی که یونایتد در نیمه اول به ثمر رساند کار مدعی قهرمانی فصل گذشته را تمام کرد.

اولین گل یونایتد در این بازی دقیقه 30 به ثمر رسید. برونو فرناندز، کاپیتان جدید شیاطین سرخ، از سمت چپ خط دفاعی حریف پا به توپ شد و در فاصله یک قدمی با محوطه جریمه با ضربه پای چپ اولین گل این بازی را به ثمر رساند. آرون رمزدیل تلاش کرد تا ضربه محکم او را مهار کند اما با وجود اثرگذاری این دروازه‌بان، توپ وارد دروازه شد.

1900874

هواداران یونایتد مدت زمان زیادی را منتظر نماندند تا شاهد گل دوم باشند. ارسال بلند به زمین آرسنال با اشتباه گابریل همراه شد. در دقیقه 37 جیدون سانچو این توپ را در اختیار گرفته و به سمت دروازه حریف حرکت کرد. با وجود تلاش گابریل برای جبران اشتباهش سانچو با ضربه محکم پای راست دروازه توپچی‌ها را باز کرد.

نیمه اول این بازی با برتری 2-0 یونایتد به پایان رسید؛ نتیجه‌ای که تا پایان بازی ادامه یافت و تغییری در آن صورت نگرفت. اگرچه نیمه دوم اریک تن هاخ بازیکنان اصلی را بیرون کشید اما میکل آرتتا نتوانست با وجود استفاده از بازیکنان اصلی‌اش تا پایان بازی، تهدید جدی روی دروازه یونایتد ایجاد کند.

این دیدار که با 8 دقیقه تاخیر برگزار شده بود، در پایان نیمه دوم 5 دقیقه وقت اضافه داشت. در پایان بازی همانطور که از ابتدا اعلام شد، بدون توجه به نتیجه بازی، دو تیم در ضربات پنالتی شرکت کردند.

دیدگاه‌ها