کد خبر : 1952440 | 01 مرداد 1402 ساعت 08:29 | 29.5K بازدید | 7 دیدگاه

حسین‌زاده دوباره به شارلروا بازگشت

ملی پوش ایرانی شارلروا حضور تعویضی در جریان تساوی تیمش مقابل رایو وایه‌کانو داشت.

حسین‌زاده دوباره به شارلروا بازگشت

به گزارش "ورزش سه"، امیرحسین حسین‌زاده پس از غیبت‌های متوالی در دیدارهای تدارکاتی پیش‌فصل ژوپیر لیگ بلژیک، ۱۰ روز قبل برای نخستین بار در مرحله آماده سازی به میدان رفت و حضور تعویضی و یک نیمه‌ای در ترکیب شارلروا مقابل لوکوموتیو زاگرب کرواسی داشت، اما پس از آن دوباره برابر رمس فرانسه غایب بود که شنبه شب دوباره بازی کرد.

این ستاره ایرانی که جزو گزینه‌های نقل و انتقالاتی استقلال به شمار می‌رود، بخاطر غیبت‌های متوالی در دیدارهای دوستانه پیش فصل شارلروا به شایعه بازگشت به جمع آبی‌ها دامن زده بود، اما دوباره مقابل رایو وایه‌کانو اسپانیا برای تیم بلژیکی به میدان رفت تا وضعیت مبهم او همچنان ادامه داشته باشد.

حسین‌زاده ۱۰ روز قبل مقابل لوکوموتیو زاگرب حضور تعویضی داشت ولی پس از آن برابر رمس فرانسه غایب بود که شنبه شب دوباره در فهرست شارلروا قرار گرفت و در دقیقه ۶۵ مسابقه با رایو وایه‌کانو اسپانیا وارد زمین شد تا آماده شروع فصل جدید ژوپیر لیگ بلژیک شود.

تیم فوتبال شارلروا پس از سه پیروزی مقابل مون بلژیک، اوستنده و لوکوموتیو زاگرب و دو شکست برابر یوپن بلژیک و رمس فرانسه، در ششمین دیدار دوستانه پیش فصل مقابل رایو وایه‌کانو به تساوی یک بر یک رضایت داد که حسین‌زاده هم در این بازی به میدان رفت.

دیدگاه‌ها