کد خبر : 1952478 | 01 مرداد 1402 ساعت 11:21 | 39.5K بازدید | 18 دیدگاه

شاگردان تن‌هاخ دوبار توپچی‌ها را شکست دادند

یک اتفاق غیرعادی در بازی یونایتد-آرسنال! (عکس)

دیدار یونایتد و آرسنال با وجود پیروزی 2-0 شاگردان اریک تن هاخ در 90 دقیقه به ضربات پنالتی کشیده شد.

یک اتفاق غیرعادی در بازی یونایتد-آرسنال! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد در دیداری دوستانه آرسنال را با گل‌های برونو فرناندز و جیدون سانچو 2-0 شکست داد. با این وجود همان طور که در جریان بازی هم روی اسکوربورد به هواداران اطلاع داده شده بود، بازی دو تیم بدون توجه به نتیجه، در پایان کار به ضربات پنالتی کشیده شد که شیاطین سرخ در این ضربات نیز 5-3 پیروز شدند.

1900934

کاسمیرو، دیوگو دالوت، ویکتور لیندلوف، مارکوس رشفورد و کریستین اریکسن هر 5 پنالتی یونایتد را گل کردند تا با توجه به از دست رفتن پنالتی فابیو ویرا برای آرسنال به دو شکل مختلف در یک بازی از سد حریف خود بگذرند.

1900935

اما چرا چنین اتفاق غیرمعمولی را در این دیدار شاهد بودیم؟ دلیل آن ساده است! اریک تن هاخ و میکل آرتتا پیش از بازی توافق کرده بودند تا حداکثر استفاده را از این دیدار دوستانه انجام داده و بدون توجه به نتیجه آن، شاگردان خود را در ضربات پنالتی مقابل تماشاگران نیز محک بزنند؛ چرا که قطعا در طول فصل با چنین چالش های سختی مواجه خواهند شد.

1900936

در ضیافت پنالتی ها دروازه بانان دو تیم محک آنچنانی ندیدند چرا که هیچ کدام نتوانستند حتی یک ضربه را نیز دریافت کنند. تنها ضربه از دست رفته این دیدار مربوط به ویرا بود که او ضربه خود را به بیرون زد و تام هیتون، دروازه بان یونایتد نقشی در از دست رفتن آن نداشت.

دیدگاه‌ها