کد خبر : 1952485 | 01 مرداد 1402 ساعت 11:52 | 46.7K بازدید | 27 دیدگاه

رضایی فعلا با آبی‌ها تمرین می‌کند

دروازه‌بان استقلال عجله‌ای برای جدایی ندارد!

جدایی دروازه‌بان استقلال قطعی است اما او فعلا در تمرینات این تیم حضور پیدا می‌کند.

دروازه‌بان استقلال عجله‌ای برای جدایی ندارد!

به گزارش "ورزش سه"، با توجه به تمدید قرارداد سیدحسین حسینی با استقلال و همچنین پیوستن محمدرضا خالدآبادی جدایی علیرضا رضایی را از جمع آبی‌پوشان باید قطعی دانست. رضایی 24 ساله که تمایل داشت در تیمی باشد که بیشتر فرصت بازی به دست بیاورد، از مدت‌ها قبل خواهان جدایی شده بود اما به واسطه قراردادش با آبی‌پوشان این موضوع جدی نشد.

حالا اما با توجه به حضور حسینی، خالدآبادی و سعیدی‌فر و تکمیل سه دروازه بان استقلال، به نظر می‌رسد مدیران استقلال مخالفتی با جدایی رضایی نداشته باشند.

در چنین شرایطی مدیران استقلال تمایل دارند که یک فصل دیگر قرارداد رضایی را تمدید کنند و جدایی او به صورت قرضی انجام شود، اما هنوز توافق نهایی میان طرفین صورت نگرفته است.

1895477

دروازه بان مطرح استقلالی‌ها با پیشنهاد برخی تیم‌های لیگ برتری مواجه شده اما فعلا برای جدایی عجله‌ای ندارد. او فعلا در تمرینات استقلال کار خود را جلو می‌برد تا از آمادگی جسمانی دور نشود اما به احتمال فراوان طی روزهای آینده شاهد عقد قرارداد این دروازه‌بان با یکی از تیم‌های لیگ برتری باشیم.

باید منتظر ماند و دید چه اتفاقات جدیدی درباره علیرضا رضایی رخ خواهد داد و او لیگ بیست و سوم را با پیراهن چه تیمی شروع می‌کند.

دیدگاه‌ها