کد خبر : 1952486 | 01 مرداد 1402 ساعت 11:53 | 32K بازدید | 24 دیدگاه

واکنش غیرمنتظره دی‌زربی به احتمال جدایی کایسدو

عواقب یک تلاش ناموفق: تمسخر چلسی در روز روشن!

روبرتو دی‌زربی، سرمربی برایتون، در واکنش به تلاش چلسی برای جذب مویزس کایسدو، عدم حضور آبی‌ها در اروپا را به سخره گرفت.

عواقب یک تلاش ناموفق: تمسخر چلسی در روز روشن!

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه چلسی در تلاش است تا به هر نحوی که شده رضایت برایتون را برای انتقال مویزس کایسدو جلب کند. روبرتو دی زربی در واکنش به این موضوع تاکید کرد که در صورت نهایی شدن این انتقال برایتون باید به دنبال بازیکن بزرگی به عنوان جایگزین باشد چرا که برخلاف چلسی در اروپا بازی خواهد کرد!

چلسی بعد از رد پیشنهاد 70 میلیون یورویی توسط برایتون یک پیشنهاد 80 میلیون یورویی برای جذب کایسدو به این باشگاه ارائه کرد که بازهم رد شد چرا که برایتون برای انتقال ستاره اکوادوری خود حداقل 110 میلیون یورو می خواهد.

1900947

روبرتو دی‌زربی در مصاحبه بعد از بازی با چلسی با طعنه به عدم حضور آبی‌ها در فصل جاری اروپا، تاکید کرد که برایتون بیش از این تیم به بازیکنان بزرگ نیاز دارد! او گفت: "تا زمانی که مالک باشگاه نظرش را تغییر نداده باشد کایسدو کنار ما ما می ماند. نمی دانم در آینده چه اتفاقی می افتد اما گر مویزس جدا شود باید به دنبال یک جانشین بزرگ برای او باشیم چرا که ما امسال برخلاف چلسی قرار است در اروپا (لیگ اروپا) بازی کنیم!"

برایتون فصل گذشته با وجود هزینه بسیار کمتر نسبت به چلسی که هزینه های هنگفتی برای خرید بازیکن متحمل شده بود توانست با قرار گرفتن در رتبه ششم برای اولین بار در تاریخ سهمیه لیگ اروپا را بگیرد. آبی‌های لندن نیز فصل را با رتبه دوازدهم به پایان رساندند تا هواداران خود را کاملا ناامید کنند.

دیدگاه‌ها