کد خبر : 1952506 | 01 مرداد 1402 ساعت 13:00 | 63.7K بازدید | 18 دیدگاه

کیلیان دوست دارم بماند اما تصمیم نهایی را او نمی‌گیرد!

خبر نگران‌کننده کاپیتان PSG در مورد امباپه

مارکینیوش، کاپیتان پاری‌سن‌ژرمن، در مورد آخرین وضعیت کیلیان امباپه تاکید کرد که همه چیز به مدیران باشگاه بستگی دارد.

خبر نگران‌کننده کاپیتان PSG در مورد امباپه

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه پاری‌سن‌ژرمن در اقدامی غیرمنتظره نام کیلیان امباپه را از تور پیش فصل ژاپن و کره جنوبی حذف کرد. این تصمیم با هدف تحت فشار قرار دادن ستاره فرانسوی اتخاذ شد و موضع باشگاه پاری‌سن‌ژرمن در مورد آن واضح است. آن‌ها خواستار تمدید قرارداد امباپه هستند و در غیر این صورت او را همین فصل خواهند فروخت. مارکینیوش، کاپیتان PSG امروز تاکید کرد که با وجود تمایل امباپه برای ماندن، لزوما او نیست که تصمیم نهایی را خواهد گرفت.

امباپه در عین حال که قصد ندارد با پاری‌سن‌ژرمن تمدید کند از طرفی هم نمی‌خواهد در فصل جاری پاریس را ترک کند. این در حالی است که PSG معقتد است او برای پیوستن به رئال مادرید در سال 2024 با این باشگاه اسپانیایی پیش قرارداد امضا کرده است.

در شرایطی که بازیکنان پاریس در شرق آسیا برای فصل جدید آماده می‌شوند، امباپه به تنهایی در پاریس تمرین می‌کند تا آمادگی بدنی‌اش را حفظ کند. آینده نامشخص او یکی از سوالاتی بود که از مارکینیوش، کاپیتان PSG در نشست خبری امروز پرسیده شد.

مدافع برزیلی پاریس در پاسخ به این سوال که آیا امباپه در پاریس خواهد ماند یا خیر گفت: "او یک سوال بسیار مهم است. امباپه یک بازیکن فوق العاده است و عملکردی فراتر از یک بازیکن معمولی دارد. به نظرم مدیریت باشگاه باید در مورد او تصمیم نهایی را بگیرد."

مارکینیوش تاکید کرد که با وجود تمایل امباپه برای ادامه همکاری احتمال هر اتفاق دیگری نیز وجود دارد: "من امیدوارم که او جزئی از تیم ما در فصل آینده باشد و مثل فصل های قبل به تیم کمک کند. خود امباپه هم امیدوار است که چنین اتفاقی رخ بدهد اما تصمیم نهایی در این مورد لزوما به نظر او بستگی ندارد."

دیدگاه‌ها