کد خبر : 1952507 | 01 مرداد 1402 ساعت 13:25 | 109.2K بازدید | 40 دیدگاه

تمرین کنار نخواستنی‌ها

امباپه حتی فکر این اتفاق را هم نمی‌کرد (عکس)

کیلیان امباپه تا همین هفته قبل فکر هم نمی کرد که روزی مجبور شود کنار بازیکنان مازاد پی اس جی تمرین کند اما این اتفاق دیروز و امروز رخ داد.

امباپه حتی فکر این اتفاق را هم نمی‌کرد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، پی اس جی دو روز پیش در تصمیمی غیرمنتظره اعلام کرد که کیلیان امباپه در تور آسیایی نخواهد بود و او باید در پاریس بماند و با بازیکنان مازاد که در مسیرخروج از باشگاه هستند، تمرین کند. نظر پی اس جی در مورد امباپه تغییر نکرده و او اگر قراردادش را تمدید نکند، باید همین تابستان برود. 

1900871

مقاومت در برابر جدایی نیز به قیمت نیمکت‌نشینی در تمام فصل پیش رو تمام خواهد شد. امباپه که برای دو فصل بعد با رئال به توافق رسیده، فعلا روی موضع خود یعنی عدم جدایی مانده است.

 او دیروز به کمپ تمرینی باشگاه رفت و با مازادی ها تمرین کرد. در تمرینی که ستاره هایی چون یولیان دراکسلر، جورجینیو واینالدوم و لئاندرو پاردس نیز حضور داشتند. دیگر بازیکنی که از پروژه پاریس کنار گذاشته شده، کالین داگبا است.

1900964

هدف از این کار، سرعت بخشیدن به روند خروج آن‌هاست. اگر آن‌ها تا 10 روز دیگر راه حلی پیدا نکنند، می‌توانند به تمرینات عادی بازگردند، اگرچه به امباپه قبلاً گفته شده که اگر تمدید نکند یا جدایی را نپذیرد، کل فصل را روی سکوها یا نیمکت سپری خواهد کرد.

1900966
اولین تصویر امباپه در تمرین با نامطلوب‌های پاریس

گروه نامطلوب‌ها از برنامه مشخصی پیروی می‌کنند تا طی دو هفته آینده فرم بدنی خود را از دست ندهند. در حالی که شاگردان لوئیس انریکه در ژاپن در بازی های دوستانه مختلف شرکت خواهند کرد، کیلیان امباپه و بقیه آنهایی که کنار گذاشته شده اند، امروز نیز در شهر ورزشی پواسی تمرین کردند به این امید که راه حلی برای آینده خود بیابند.

دیدگاه‌ها