کد خبر : 1952391 | 31 تیر 1402 ساعت 22:47 | 63.6K بازدید | 17 دیدگاه

بزرگترین برنده‌های علنی شدن اختلاف امباپه-پی‌اس‌جی

کیلیان امباپه پس از کنار گذاشته شدن از تور پیش فصل پاری سن ژرمن، بدون اینکه نشانی از ناراحتی داشته باشد، با طرفدارانش عکس گرفت.

بزرگترین برنده‌های علنی شدن اختلاف امباپه-پی‌اس‌جی

به گزارش "ورزش سه"، "با ما بمان، در پاریس بمان!" گریه هواداران برای واکنش او کافی نبود. در پایان جلسه تمرینی که به اجبار در آن شرکت کرده بود، کیلیان امباپه به همه لبخند زد، اما چیزی نگفت. نه در مورد بحرانی که او باشگاه پشت سر می‌گذارد و نه در مورد آینده‌اش و احتمال خروج از پاریس.

ستاره فرانسوی که شب قبل از حضور در تور ژاپن محروم شده بود و به کمپ‌ باشگاه فرستاده شد، حدود ساعت 15:30 وارد زمین تمرین شد. مرکز تمرینی جدید پواسی چند هفته پیش افتتاح شد. او با بازیکنان تیم دوم تمرین کرد و باشگاه او را اینگونه مجازات کرده است. این اقدام در واکنش به امتناع او از فعال کردن گزینه تمدید قرارداد برای یک فصل دیگر است.

جلوی درب‌های مرکز تمرین، حدود بیست هوادار منتظر بودند. چند ساعتی بود که امیدوار بودند هنگام رفتن بازیکنان را ببینند.  برخی از هواداران تعجب خود را از رفتار با امباپه پنهان نکردند. پائولین، یک طرفدار، می‌گوید:"این شرم‌آور است که او بعد از همه کارهایی که برای باشگاه کرد، مثل یک قربانی طاعون اینجا را ترک کند. اما فکر می‌کنم او باید برود، او کارهای زیادی برای انجام دادن در جای دیگر دارد."

1900790

الکساندر، او بیش از 15 سال است که طرفدار پاری سن ژرمن است و نظر متفاوتی دارد:"او قطعاً باید تمدید کند، اگر قراردادش را تمدید نکند، می‌تواند یک سال دیگر به صورت رایگان اینجا را ترک کند و این ضرر مالی بزرگی برای باشگاه خواهد بود!"

در میان جمعیت، آنتوان 12 ساله بی تاب است. او از نگهبان کمپ سوال می‌کند:"آیا می‌دانید بازیکنان چه زمانی بیرون می‌‌آیند؟"  نگهبان‌ها دیگر تحت تأثیر او قرار نمی‌گیرند، او هر روز اینجا می‌چرخد ​​تا از کیلیان امباپه، بازیکن مورد علاقه اش، امضا بگیرد.

1900792

او درباره شانس امضا گرفتن از امباپه گفت:"او هرگز نمی‌ایستد. امباپه باید در پاری سن ژرمن بماند. نگرانم. پدرم به من قول داده بود که در صورت جدایی، پیراهن پاری سن ژرمن را به من بدهد."

1900791

ساعت 19. جمعیت منتظر هستند. یک ون مشکی خارج می‌شود. جلوی هواداران سرعتش را کم می‌کند و در کمال تعجب همه می‌ایستد. در باز می‌شود. کیلیان امباپه، پیاده می‌شود. با لبخند. به سرعت، قبل از رفتن، سلفی‌ها و امضاها را برای طرفداران انجام می‌دهد. او به سوالات خبرنگاران در مورد رابطه اش با باشگاه پاسخ نداد اما آنتوان، یک طرفدار، به آرزویش رسید. پیراهنی که داشت امضا شد. او در پایان می‌گوید:"این بهترین روز زندگی من است."

منبع: لو پاریزین

دیدگاه‌ها