کد خبر : 1952517 | 01 مرداد 1402 ساعت 13:31 | 73.6K بازدید | 42 دیدگاه

مهرداد محمدی به بازی با نفت آبادان می‌رسد؟

احتمال غیبت بمب نقل و انتقالات در هفته اول!

با وضعیتی که مهرداد محمدی دارد، احتمال غیبت او در هفته اول لیگ برتر زیاد است.

احتمال غیبت بمب نقل و انتقالات در هفته اول!

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که ستاره‌های تاثیرگذار استقلال در خط حمله جدا شدند و برخی دیگر نیز در آستانه جدایی قرار دارند، حضور مهرداد محمدی در استقلال می‌تواند مرهمی روی زخم‌های هواداران این تیم باشد.

بازیکن سابق تیم ملی که سوابق فراوانی در فوتبال دارد، یکی از اولین خریدهای استقلال بود تا خیلی‌ها از او به عنوان یکی از بمب‌های نقل و انتقالاتی نام ببرند.

محمدی اگرچه به تمرینات استقلال اضافه شد اما مصدومیتی که گریبان‌گیر او شده ، اجازه نداده به طور کامل در تمرینات گروهی تیمش حضور داشته باشد. بر اساس اظهارنظر کادرپزشکی استقلال او فعلا مشغول درمان همسترینگ آسیب دیده خود است و تا چند روز دیگر قادر نیست به تمرینات گروهی استقلال اضافه شود.

1900974

با توجه به اهمیت تمرینات بدنسازی پیش فصل در حفظ آمادگی بازیکنان حالا نگرانی بزرگ درباره غیبت محمدی در هفته اول لیگ برتر است. این ستاره تاثیرگذار چند روز قبل از اولین بازی فصل استقلال مقابل نفت آبادان به تمرینات گروهی اضافه خواهد شد اما از نظر بدنی قطعا شرایط ایده‌آلی ندارد.

حتی اگر بر اساس گفته پزشک استقلال او از هفته آینده به تمرینات گروهی اضافه شود،‌ غیبت محمدی در مصاف با صنعت نفت آبادان در هفته نخست لیگ محتمل به نظر می‌رسد.

بی‌شک نبود محمدی یکی از دغدغه‌های مهم نکونام و همکارانش برای هفته اول لیگ است؛ استقلال نفراتی مثل محبی، قایدی، شهباززاده و رمضانی را در خط حمله از دست داده و در صورت نبودن محمدی چالش های جدیدی به سراغ آبی ‌پوشان خواهد آمد.

دیدگاه‌ها