کد خبر : 1952522 | 01 مرداد 1402 ساعت 13:53 | 107.7K بازدید | 56 دیدگاه

درخواست سعیدی‌فر برای ترک استقلال

رقیب خالدآبادی ساز جدایی کوک کرد!

همزمان با پیوستن محمدرضا خالدآبادی به استقلال دیگر دروازه‌بان جوان این تیم خواهان جدایی شده است.

رقیب خالدآبادی ساز جدایی کوک کرد!

به گزارش "ورزش سه"، بعد از تمدید قرارداد سیدحسین حسینی و جذب محمدرضا خالدآبادی حالا استقلال با حضور علیرضا رضایی و سینا سعیدی‌فر چهار دروازه‌بان تحت قرارداد در اختیار دارد.

در کنار بحث‌هایی که پیرامون جدایی علیرضا رضایی وجود دارد، حالا سینا سعیدی‌فر دیگر دروازه‌بان استقلال هم خواهان جدایی شده است.

سعیدی‌فر که سال گذشته با نظر ساپینتو در دو مسابقه لیگ برتر مقابل نفت مسجدسلیمان و تراکتور پیراهن استقلال را برتن کرد، دوست ندارد امسال هم در نقش گلر سوم حضور داشته باشد و به همین خاطر خواهان جدایی شده است.

1882825

این دروازه‌بان که سهمیه زیر 23 سال محسوب می‌شود و رقیب خالدآبادی در تیم امید است، خواهان جدایی شده و دوست دارد به تیمی برود که شانس بازی داشته باشد. او با توجه به اینکه سهمیه زیر 23 سال است مشتریانی را از لیگ برتر به خود می‌بیند.

با این حال جواد نکونام فعلا با جدایی سعیدی‌فر از استقلال مخالفت کرده و باید دید در روزهای آینده چه اتفاقاتی پیش می‌آید. مساله مشخص اما این است که سعیدی‌فر با ادامه فعالیت در استقلال شانس زیادی برای حضور در ترکیب ندارد و به همین خاطر دوست دارد در تیم دیگری به بازی کردن ادامه بدهد.

دیدگاه‌ها