کد خبر : 1952526 | 01 مرداد 1402 ساعت 14:18 | 18.1K بازدید | 2 دیدگاه

ستاره سابق تیم ملی قول قهرمانی جهان نداد!

عادل غلامی این روزها به عنوان مربی در کنار تیم ملی نوجوانان حضور دارد.

ستاره سابق تیم ملی قول قهرمانی جهان نداد!

به گزارش "ورزش سه"، هجدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان پسر جهان از 11 تا 20 مرداد به میزبانی آرژانتین در شهر سان خوآن برگزار می‌شود.

مربی تیم ملی والیبال نوجوانان ایران پس از آخرین تمرین این تیم در تهران اظهار کرد: حدود سه ماه هست که به تیم ملی نوجوانان اضافه شده‌ام و اردوهای خوبی در این مدت داشتیم. در مسابقات لیگ آسیایی مرکزی شرکت کردیم و عملکرد خوبی در این مسابقات داشتیم.

عادل غلامی در ادامه گفت: دو یا سه نقطه ضعف داشتیم که بعد از مسابقات روی این نقاط ضعف کار کردیم. شرایط تیم در حال حاضر بهتر شده است و امیدوار هستیم در تورنمنت پیش رو بازی‌های قابل قبولی را انجام داده و نتیجه مناسبی کسب کنیم البته نمی‌توان برای این رده سنی هدف‌گذاری کرد که چه نتیجه‌ای کسب کنند.

در مرحله گروهی شرایط سختی نداریم. در مرحله حذفی اول هم به نظر می‌رسد شرایط خوبی داریم. مهم‌ترین بازی ایران در مرحله حذفی دوم خواهد بود. مهمترین 
بازی‌هایمان را در این مرحله خواهیم داشت و باید با همه توان بازی کنیم تا بتوانیم به جمع چهار تیم برتر راه یابیم.

غلامی  در پایان گفت: یکی از دلایلی که تیم ملی نوجوانان در سال‌های اخیر شرایط ایده‌آل‌تری داشته است حضور این تیم در لیگ است. این بازیکنان به واسطه بازی‌های زیادی که داشتند با تجربه‌تر شدند و مسلماً دیدارهای تدارکاتی بسیار به تیم کمک خواهد کرد.

تیم ملی والیبال نوجوانان ایران فردا (یکشنبه یکم مرداد) راهی برزیل می‌شود تا یک هفته قبل از رقابت‌های جهان در این کشور اردو بزند و در تورنمنت چهار جانبه سائوپائولو شرکت کند.

دیدگاه‌ها