کد خبر : 1952538 | 01 مرداد 1402 ساعت 15:13 | 69.9K بازدید | 57 دیدگاه

توپچی‌های آماده برابر یک تیم بیمار

آرسنال به بارسلونا رحم نمی‌کند

آرسنال پنجشنبه صبح برابر بارسلونا از تمام نیروهای خود استفاده خواهد کرد در حالی که شرایط بارسا به خاطر بیماری تعدادی از بازیکنانش مساعد نیست.

آرسنال به بارسلونا رحم نمی‌کند

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از اسپورت، بارسا و آرسنال بامداد پنجشنبه به وقت تهران در آمریکا به مصاف هم خواهند رفت. تیم تحت هدایت میکل آرتتا پیش از این دو بازی دوستانه انجام داده است. ابتدا تیم منتخب MLS را با پنج گل برد ولی سپس به یونایتد با دوگل باخت.

1899239

توپچی ها می خواهند قبل از دیدار سوپرجام انگلیس برابر سیتی به بهترین فرم خود برسند و با تمام قوا برابر بارسا قرار خواهند گرفت. این در حالی است که بارسلونا به دلیل ویروسی گوارشی که مانع از دیدار آنها با یوونتوس شد، تلاش می کند تا قوایش را بازیابی کند.

1899881

در بازی دوستانه اخیر مقابل منچستریونایتد در نیویورک، سه خرید عالی آرسنال در ترکیب اصلی بازی کردند. دکلان رایس، ژورین تیمبر و کای کاورتز از ابتدا کار را شروع کردند و علی‌رغم اینکه آرسنال 2-0 شکست خورد، این تیم روندی رو به رشد را نشان داد و آرتتا از تلاش بازیکنانش رضایت داشت. در واقع شرایط فعلی آرسنال قابل مقایسه با بارسلونا نیست که پس از یک بیماری عجیب و در اولین بازی تدارکاتی خود به میدان خواهد رفت.

1900873

ژاوی می داند که تحت هر شرایطی باید تیم خود را به مصاف آرسنال بفرستد وگرنه آسیب های اقتصادی بیشتری به بارسا وارد خواهد شد. اگرچه آنها نمی توانند در شرایطی مشابه آرسنال بجنگند، اما سعی می کنند در مقابل انگلیسی ها بایستند و یک بازی خوب و هیجان انگیز را به نمایش بگذارند.

دیدگاه‌ها