کد خبر : 1952552 | 01 مرداد 1402 ساعت 16:40 | 55.9K بازدید | 55 دیدگاه

سرنوشت کیلیان چه می‌شود؟

هشدار به امباپه: PSG این جنگ را نمی‌بازد

پی اس جی با مالکیت قطری‌ها هرگز جنگ با بازیکنانش را نباخته و توانسته حرف خود را به کرسی بنشاند. باید دید وضعیت دوئل با امباپه به کجا می‌رسد.

هشدار به امباپه: PSG این جنگ را نمی‌بازد

به گزارش "ورزش سه"، قطر از زمان ورودش به دنیای فوتبال از طریق خرید مالکیت باشگاه‌ها یک ویژگی خاصی داشته و آن اتکا به قدرت خود در برابر خواسته بازیکنان است.

1900871

در واقع  پی اس جی  تمام جنگ‌هایی که در آن شرکت کرده را با پیروزی به پایان رسانده است. به چالش کشیدن شیوخ به دوئل، حرکت مستقیم به سمت پرتگاه است. رفتن به جبهه جنگ با چاقو رو به روی یک ارتش سراسر مسلح کار عاقلانه‌ای نیست. پایان همیشه همین بوده است: پیروزی برای قطری ها که در نهایت به آنچه از ابتدا می خواستند، رسیده‌اند.

1901039

امباپه آخرین کسی است که جرات به چالش کشیدن قدرت اعراب را داشته است. او به وضوح جایگاه خود را نشان داده و با مدیران رده بالا دست به گریبان شده است. 

1782038

کیلیان نمی خواهد تمدید کند و می خواهد تا آخرین روز قراردادش بماند بدون توجه به اینکه چه عواقبی خواهد داشت. ستاره فرانسوی را می‌توان به هر چیزی متهم کرد، اما بدون شک شجاعت و جسارت از فضیلت‌هایی است که او همیشه داشته است. واضح است که امباپه زمان ارسال نامه و هشدار به عدم تمدید، می‌دانست چه عواقبی در انتظارش خواهد بود اما او جسورتر از این حرفهاست.

1901038

با این حال این جنگ را همیشه پی اس جی برده و هرگز در آن بازنده نبوده است.

1901040

پیش از امباپه بازیکنانی چون مارکو وراتی، حاتم بن عرفا، آدرین رابیو و نیمار تهدید به جدایی کردند اما یا از موضع خود عقب نشینی کردند یا از تیم جدا شدند در حالی که چندین ماه حتی حق حضور در رختکن را نیز نداشتند. مورد رابیو و بن عرفا چنین بود.
حالا امباپه قطر را به چالش کشیده و باید دید این داستان به کجا خواهد رسید. عقب نشینی و تمدید، انتقال به رئال یا باشگاهی دیگر یا بیرون ماندن تا انتهای فصل؟

دیدگاه‌ها