کد خبر : 1952557 | 01 مرداد 1402 ساعت 16:32 | 75.9K بازدید | 9 دیدگاه

مالک ایرانی لیگ برتر یک مار کبرا خرید!

آرنات دانجوما، ستاره هلندی فصل پیش ویارئال که به شادی گل کبرایش معروف است، به طور رسمی به اورتون پیوست.

مالک ایرانی لیگ برتر یک مار کبرا خرید!

به گزارش "ورزش سه"، آرنات دانجوما به دومین خرید اورتون در تابستان امسال تبدیل شد. تافی‌ها پیش از این اشلی یانگ، بازیکن سابق منچستریونایتد و اینتر را خریده بودند.
این ملی پوش هلندی در اورتون شماره 10 این تیم را به تن خواهد کرد. او توانایی بازی در پست‌های هجومی مختلفی را دارد. ولی در فصل گذشته در اکثر مواقع به عنوان مهاجم نوک برای ویارئال بازی کرده است.
دانجوما درباره دلایل اصلی انتقالش به اورتون این گونه صحبت کرده: "من پیشنهادهای دیگری نیز داشتم اما بخاطر هواداران، سرمربی و تاریخچه این باشگاه، اورتون را انتخاب کردم. من در ژانویه به این تیم نیامدم چون آن زمان هنوز در مورد سرمربی این تیم تردیدهای وجود داشت ولی در حال حاضر از پیوستن به این تیم خوشحالم و نمی‌توانم برای بازی مقابل هواداران این تیم صبر کنم."

1901050

و حالا با پیوستن این بازیکن به اورتون، هواداران این تیم بیصبرانه منتظر گلزنی او هستند تا شادی گل معروف او به نام کبرا را ببیند.
در این شادی گل، دانجوما دست‌های خود را به شکل یک کبرا درمی‌آورد و خودش اینگونه در باره این شادی گل توضیح داده است: "زمانی که در بچگی فوتبال بازی می‌کردیم، یکی از دوستانم بعد از هر گل، این شادی را انجام می‌داد. او خودش خیلی لاغر بود و وقتی دریبل می‌زد مثل یک مار کبرا از بین مدافعان عبور می‌کرد. ما همیشه به او مار کبرا می‌گفتیم. او در جوانی کمک‌های زیادی به من کرد و من با این شادی گل می‌خواهم به او نشان دهم که همیشه او را یاد خواهم داشت. او همه بازی‌های من را تماشا می‌کند و یکی از بهترین دوستان من است.  "

دیدگاه‌ها