کد خبر : 1952565 | 01 مرداد 1402 ساعت 17:26 | 43.5K بازدید | 16 دیدگاه

بازگشت مربی افسانه‌ای بایرن به آلیانز آره‌نا (عکس)

در مراسم رونمایی از پیراهن ویژه بایرن مونیخ که به مناسبت صد و بیست و سومین سال تاسیس باشگاه برگزار شد، حضور یوپ هاینکس در کنار مدیران ارشد بایرن مورد توجه قرار گرفت.

بازگشت مربی افسانه‌ای بایرن به آلیانز آره‌نا (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، چندین ماه متوالی بود که هواداران بایرن مونیخ از مربی افسانه‌ای تیم‌شان یوپ هاینکس خبری نداشتند و بسیاری از هواداران این سوال را مطرح می‌کردند که این مربی بسیار محبوب در مونیخ چه می‌کند و آیا همچنان در پشت پرده با اسطوره‌های باشگاه بایرن مونیخ در ارتباط است؟

هواداران بایرن امروز جواب خود را به شکلی غیرمنتظره گرفتند و یوپ هاینکس که در مونیخ از او با عنوان «دُن یوپ» یاد می‌شود را در تمرین تیم‌شان مشاهده کردند. هاینکس در سکوهای ویژه در کنار اولی هوینس، رئیس افتخاری باشگاه و هربرت هاینر، رئیس بایرن مونیخ، مشغول تماشای تمرین باواریایی‌ها بود.

1901065

تمرین امروز بایرن مونیخ مراسم ویژه‌ای بود که در چارچوب رونمایی رسمی از پیراهن ویژه بایرن برگزار شد. در این برنامه پیراهن ویژه صد و بیست و سه سالگی بایرن مونیخ به شکل رسمی به هواداران معرفی شد. بایرن مونیخ با حضور نزدیک به 30 هزار تماشاچی در استادیوم آلیانز آره‌نا تمرین تیم‌های مردان و زنان باشگاه با این پیراهن ویژه را به نمایش گذاشت. بعد از آن هم دیداری نمایشی بین اسطوره‌های بایرن و دورتموند برگزار شد.

در کنار بازیکنان فعلی بایرن مونیخ چندین نفر از اسطوره‌های قدیمی باشگاه هم روی چمن حضور داشتند از جمله آنها می‌توان به باستین شواین‌اشتایگر و کلودیو پیزارو اشاره کرد. در ادامه این برنامه هم یوپ هاینکس با تشویق شدید هواداران و بازیکنان وارد زمین چمن شد تا با باواریایی‌ها عکس یادگاری بگیرد.

1901066

بایرن مونیخ میکروفون را به این مربی افسانه‌ای باشگاه داد و او در صحبت‌هایی کوتاه گفت: "از اینکه امروز بخشی از تیمم را دوباره دیدم واقعا خوشحالم. حیف شد که چند نفر دیگر از بازیکنانم امروز نتوانستند اینجا باشند. ولی چه برنامه خوبی، 10 سال چقدر سریع گذشت و همه پیرتر شدیم."

بعد از این مراسم نوبت به یک بازی نمایشی بین اسطوره‌های بایرن مونیخ و بروسیا دورتموند رسید که بایرن در این بازی 2-1 به پیروزی رسید.

1901064

از ستاره‌های درخشان دوران مربی‌گری یوپ هاینکس که در ورزشگاه حضور نداشتند می‌توان به آرین روبن، فرانک ریبری، تونی کروس و داوید آلابا اشاره کرد.

1901067

دیدگاه‌ها