کد خبر : 1952646 | 02 مرداد 1402 ساعت 05:10 | 27.7K بازدید | 15 دیدگاه

تصمیمی که ستاره‌های بایرن را شاکی می‌کند!

بایرن مونیخ برای جذب هری کین، پیشنهادی به او داده است که حتی برای اسطوره‌هایی چون مانوئل نویر و توماس مولر هم ارائه نشده بود.

تصمیمی که ستاره‌های بایرن را شاکی می‌کند!

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه بایرن مونیخ برای جذب هری کین در تابستان امسال تلاش می‌کند و در تازه‌ترین اقدام خود به این بازیکن، یک پیشنهاد 5 ساله با حقوق بسیار بالا پیشنهاد داده است.

تاتنهاممهاجم تاتنهام پیش از این تمایل خود را برای پیوستن به بایرن‌مونیخ نشان داده است. این بازیکن 29 ساله قرارداد خود را با تاتنهام تمدید نخواهد کرد و این امر باعث شده تا دنیل لوی، برای جلوگیری از جدایی رایگان او در تابستان 2024، به دنبال فروش این بازیکن باشد.

بایرن مونیخ کاپیتان تیم ملی انگلیس را گزینه اصلی خود در این پنجره نقل و انتقالاتی برای تقویت خط حمله می‌بیند وجزئیات آخرین پیشنهاد آن‌ها نیز بر این موضوع تاکید دارد.

طبق گزارش‌ها، بایرن مونیخ به هری کین یک قرارداد 5 ساله پیشنهاد داده است که درآمد او را سالیانه به بالای 20 میلیون یورو می‌رساند. این رقم مشابه رقمی است که تابستان گذشته تیم مونیخی برای جذب سادیو مانه از لیورپول، به او پیشنهاد داد.

💰با این حال این پیشنهاد بر خلاف سیاست‌های عادی در بایرن است. در این تیم، بازیکنان بالای 30 سال اغلب قرارداد 1 ساله می‌بندند. این موضوع حتی برای توماس مولر و مانوئل نویر، دو بازیکن افسانه‌ای تیم مونیخی نیز صادق بوده. اما به نظر می‌رسد سیاست‌های این تیم در مورد کاپیتان تیم ملی انگلیس تغییر کرده است که می‌تواند نارضایتی ستاره‌های قدیمی این تیم را به همراه داشته باشد.

دیدگاه‌ها