کد خبر : 1952574 | 01 مرداد 1402 ساعت 18:00 | 43.5K بازدید | 25 دیدگاه

می‌خواهید به لیگ عربستان بروید: بتر کال رونالدو!

رسانه‌های انگلیسی می‌گویند اریک بایی، مدافع منچستریونایتد، در آستانه پیوستن به باشگاه‌های عربستانی قرار دارد و در تماسی با کریستیانو رونالدو با او در این مورد مشورت کرده است.

می‌خواهید به لیگ عربستان بروید: بتر کال رونالدو!

به گزارش "ورزش سه"، شبکه اسکای اسپورتس اعلام کرد اریک بایی، مدافع ساحل عاجی منچستریونایتد، به مدیران باشگاه اطلاع داده که خواهان انتقال به باشگاه‌های عربستانی است. او از یونایتد خواهان بررسی پیشنهادهای عربستانی‌ها با دید مثبت شده است.

این گزارش همچنین می‌گوید بایی با هم‌تیمی سابقش در اولدترافورد، کریستیانو رونالدو، تماس گرفته و در این باره از او مشورت گرفته است. کریستیانو رونالدو فصل گذشته یونایتد را ترک کرد و اولین ستاره بزرگی بود که راهی فوتبال عربستان شد. اسکای می‌گوید بایی از رونالدو درباره شرایط لیگ عربستان و شرایط کلی زندگی در این کشور پرس و جو کرده است.

گفته می‌شود دو باشگاه عربستانی در حال حاضر مشغول مذاکره با اریک بایی هستند. این مدافع ساحل‌عاجی پیشنهادهایی 30 میلیون یورویی دارد و با توجه با ادعای شبکه اسکای موافقت شخصی خود را به باشگاه‌های عربستانی اطلاع داده است.

1901084

اریک بایی فصل گذشته در اولدترافورد حضور نداشت و به صورت قرضی به مارسی منتقل شده بود. این مدافع 29ساله در این فصل 17 بازی برای تیم فرانسوی انجام داد.

با اینکه اسکای در گزارش خود اشاره‌ای به نام باشگاه‌های عربستانی که خواهان جذب اریک بایی شده‌اند نمی‌کند اما برخی منابع خبری می‌گویند النصر مدتی است او را هدف گرفته است. با توجه به تماس بایی با کریستیانو رونالدو به نظر می‌رسد انتقال او به النصر محتمل‌ترین گزینه است.

دیدگاه‌ها