کد خبر : 1952581 | 01 مرداد 1402 ساعت 18:57 | 11.1K بازدید | 4 دیدگاه

مدیون پورموسوی هستم

خوش کفا: جدایی از ملوان اشکم را در آورد

مدافع ۱۹۴ سانتی متری استقلال خوزستان بعد از چندین سال دوباره شاگرد سیروس پورموسوی شده است تا بدین ترتیب برای تیم استانش توپ بزند.

خوش کفا: جدایی از ملوان اشکم را در آورد

به گزارش ورزش سه، استقلال خوزستان که تازه لیگ برتری شده دچار تغییر و تحولات زیادی شد. علیرضا خوش کفا که خودش اصالتا خوزستانی است امسال پیراهن آبی رنگ را بر تن می کند. این بازیکن که سال گذشته در ملوان توپ می‌زد در اینباره به خبرنگار ما گفت: من قبلا سابقه بازی در گیلان با تیم چوکا تالش را داشتم و قهرمان هم شدیم و با شور و اشتیاق خاصی دوباره به استان گیلان آمدم و در تیم ریشه‌دار ملوان دو سال خیلی خوب را داشتم و ملوان اسم من را از لحاظ فوتبالی مطرح کرد و از این بابت مدیون ملوان خواهم بود  از اینکه امسال شرایط به نوعی پیش رفت که جدا شدم خیلی ناراحتم هرچند که سرمربی و مدیریت به من لطف داشتند و گفتند اینجا خانه خودت است ولی تصمیمات فوتبالی من این بود امسال جدا شوم و برای اولین بار بود که گرفتن این  تصمیم من را خیلی اذیت کرد و اشکم در آمد. امیدوارم یک روز شرایطی ایجاد شود که بتوانم به استان گیلان برگردم و به ملوان کمک کنم.  

گزارشگراز این مدافع بلند قامت که فصل پیش مقابل سپاهان پاس گل داد به عنوان عامل قهرمانی پرسپولیس یاد می‌شود: قبلا هم در مورد این موضوع صحبت کرده بودم و گفتم که از نظر مردم، ملوان برای تیم پرسپولیس بازی کرد ولی ما هیچ وقت چنین تفکری در ذهنمان نداشتیم و فقط بخاطر تیم ملوان و‌ شرایطی که در جدول داشتیم بازی کردیم نه تنها آن بازی بلکه در تمام بازی‌ها با تمام انگیزه مان بازی کردیم. فوتبال است یکجا نتیجه میگیری و یکجا نتیجه نمیگیری ولی اینکه ما قصد قهرمانی پرسپولیس را داشتیم صحت ندارد و ما فقط برای نام بزرگ ملوان بازی کردیم تا پرچم تیممان را بالا نگه داریم.  

1901101

گزارشگراین بازیکن اندیمشکی در خصوص حضور در تیم استانش اینگونه توضیح داد: من چند پیشنهاد از تیم‌های لیگ برتری داشتم و استقلال خوزستان را برای این انتخاب کردم که به تیم استانم کمک کنم که بعد از چندسال به لیگ برتر برگشته و هم در کنار مربی سابق خودم که فوتبالم را مدیونش هستم باشم. او از پایه‌های فولاد من را به بزرگسالان آورد و بخاطر یکسری دلایل در فولاد به من بازی نرسید خوشحالم که باز در کنار آقای پورموسوی هستم و انشاالله بتوانم مهره‌ای باشم که به استقلال کمک و راه پیشرفتم را هموارتر کنم.  

گزارشگرخوشکفا در مورد شرایط بازی‌های دوستانه و اردو گفت: ما از شروع تمرینات در تهران بودیم و فکر می‌کنم تیمی با تلفیق جوان و با تجربه داریم چند بازی دوستانه خوب انجام دایم. دو بازی دوستانه دیگر هم داریم و بعد به خوزستان بر می‌گردیم تا برای اولین بازی با شمس آذر آماده شویم. انشاالله بتوانیم با کمک همدیگر و هواداران خاص استقلال خوزستان که امیدوارم امسال در خانه کنار ما باشند به خوبی لیگ‌را استارت بزنیم.  

گزارشگرمشکلات استقلال خوزستان از جمله مالی زمین و غیره همه را در این تیم نگران کرده. وی افزود: به نظر من این مشکلات را فقط استقلال خوزستان ندارد و من در باشگاه‌های دیگر هم دیدم خیلی از تیم‌ها زمین تمرین اختصاصی ندارند. بیشتر تیم‌های لیگ برتری و لیگ یکی با این مشکلات دست و پنجه نرم می‌کنند. حمایت و همکاری در این خصوص وجود ندارد امیدوارم با تمام اینها همدلی را حفظ کنیم و این مشکلات باعث نشود در نتیجه گیری لطمه‌ای وارد شود.

دیدگاه‌ها