کد خبر : 1952582 | 01 مرداد 1402 ساعت 19:04 | 71.3K بازدید | 30 دیدگاه

رسمی: مسی موطلایی به نیوکسل پیوست

هاروی بارنز، وینگر انگلیسی لسترسیتی، با امضای قراردادی 45 میلیون یورویی به نیوکسل پیوست.

رسمی: مسی موطلایی به نیوکسل پیوست

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه نیوکسل با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد هاروی بارنز، وینگر 25ساله انگلیسی را با قراردادی 5 ساله به خدمت گرفته است. هاروی بارنز ملی‌پوش انگلیسی به حساب می‌آید و 1 بازی ملی در کارنامه دارد.

نیوکسلبارنز سومین خرید تابستانی امسال نیوکسل به حساب می‌آید. کلاغ‌ها پیش از این یانکوبا مینته را به خدمت گرفته بودند و سپس بزرگترین خرید تابستانی‌شان یعنی ساندرو تونالی را از میلان به خدمت گرفتند. بارنز در دوران حضور در لسترسیتی به بازیکنی محبوب تبدیل شده بود و تکنیک بالایش باعث شد هواداران او را با لقب «مسی موطلایی» صدا بزنند.

هاروی بارنز بعد از امضای قراردادش با نیوکسل گفت: "برای یک مهاجم پیوستن به چنین تیمی و بازی در نیوکسل یک رویا است. خیلی خوشحالم. نیوکسل باشگاه بی‌نظیری است و این برای من فرصت بزرگی است تا در تیم موفقی بازی کنم که موفقیت‌های هیجان‌انگیزی داشته است."

1901102

ادوی هوو، سرمربی نیوکسل، هم بعد از به خدمت گرفتن این وینگر انگلیسی درباره او گفت: "هاروی بارنز استعداد هیجان‌انگیزی است که من مدت‌ها است او را تحسین می‌کنم. خوشحالم که باید به او در نیوکسل خوشامد بگویم. هاروی بازیکنی است پرقدرت، سرعی و با تکنیک که فصل گذشته ثابت کرد از کناره‌ها شم گلزنی بالایی دارد."

نیوکسل فصل گذشته با قرار گرفتن در رتبه چهارم لیگ برتر به کار خود پایان داد تا بعد از 19 سال به لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا کند.

دیدگاه‌ها