کد خبر : 1952602 | 01 مرداد 1402 ساعت 20:58 | 23.8K بازدید | 10 دیدگاه

من به دفاع تیمی اعتقاد دارم؛

خانزاده: یک مدافع، سوپرمن نیست!

محمدرضا خانزاده، مدافع ملوان در خصوص شرایط تیم جدیدش صحبت کرد.

خانزاده: یک مدافع، سوپرمن نیست!

به گزارش "ورزش سه"، محمدرضا خانزاده، مدافع جدید ملوان پس از بازی دوستانه با هوادار راجع به اوضاع تیمش و این بازی بیان کرد: خداراشکر شرایط تیم‌مان خوب است و از آن آب و هوای فوق العاده خوب انزلی اینجا آمدیم و شرایط سخت است. یک سال فوق العاده سختی را داریم و باید بسیار تلاش کنیم، متعهد و مسئولیت پذیر باشیم که بتوانیم رو سفید شویم. اولین بازی دوستانه ما بود و اینجا هوا سنگین‌تر بود اما باید به گل نخوردن و بردن عادت کنیم.

او در مورد اینکه ملوان فصل پیش عملکرد دفاعی خوبی نداشته و وضعیت خط دفاع تیمش در فصل بعد را چطور پیش‌بینی می‌کند گفت: خود من به شخصه اعتقادی به نفرات خط دفاع ندارم و دفاع تیمی خیلی تاثیرگذار است. دفاع سوپرمن نیست! این تیم است که باید یکدل باشد و در ساختار دفاع و حمله همه شرکت کنند.

خانزاده در مورد شرایط ملوان گفت: ملوان یک تیم با اصالت و با ریشه است و فوتبال بازی کردن در این تیم باعث افتخار هر بازیکنی است. هواداران باید صبور باشند، کادر فنی و نفرات قوی و یکدلی داریم و انشاالله بتوانیم اتفاقات خوبی را رقم بزنیم.

او در مورد اینکه آیا هنوز به تیم ملی فکر می‌کند گفت: من تمام تمرکزم این است که در ملوان عملکرد خوبی داشته باشم و به چیز دیگری فکر نمی‌کنم و آرزوی سربلندی تیم ملی در جام ملت‌ها را دارم و امیدوارم با این نفراتی که داریم شرایط خوبی را رقم بزنیم.

دیدگاه‌ها