کد خبر : 1952611 | 01 مرداد 1402 ساعت 21:41 | 29.2K بازدید | 24 دیدگاه

چه بهتر که با یک مربی ایرانی این اتفاق بیفتد

ایران قهرمان جام ملت‌ها، دارم این تصویر را می‌بینم

ستاره تیم ملی ایران امیدوار است بتوانند با حضور سرمربی ایرانی خود به فینال جام ملت‌های آسیا راه پیدا کنند.

ایران قهرمان جام ملت‌ها، دارم این تصویر را می‌بینم

به گزارش ورزش سه، تنها شش ماه تا آغاز رقابت‌های جام جهانی باقی مانده و تیم ملی ایران که در اردوی پیشین خود در تورنمنت کافا شرکت کرد و به عنوان قهرمانی این رقابت‌ها دست یافت، در حال حاضر دیگر فرصت زیادی برای آماده‌سازی زیر نظر امیر قلعه‌نویی ندارد.

ایران در شرایطی در مرحله گروهی رقابت‌های جام ملت‌های آسیا با تیم‌های امارات، فلسطین و هنگ کنگ رقابت خواهد کرد که انتظار می‌رود بتواند در قامت یک مدعی ظاهر شود و برای کسب عنوان قهرمانی رقابت کند؛ هر چند که در این مسیر رقبای قدرتمندی را هم مقابل خود خواهد دید.

گزارشگرسردار آزمون، مهاجم تیم ملی ایران، در مصاحبه با آنتن در خصوص این موضوع صحبت کرد و گفت: همه بازیکنان، کادرفنی و کسانی که در فدراسیون هستند، تمام تلاش‌شان را می‌کنند که تیم ملی بهترین نتیجه را بگیرد. درست است که سخت است. اگر بخواهیم احساسی و با انشاالله بگوییم، باید ایران را اول کنیم اما اگر نخواهیم کار کنیم و برنامه‌ریزی درستی انجام بدهیم، کارمان خیلی سخت می‌شود.

1901161

گزارشگراو در خصوص اینکه بعید است فدراسیون بتواند بازی تدارکاتی خاصی را برای ملی‌پوشان فراهم کند، گفت: ما واقعا بازیکنان بااستعداد خیلی خوبی داریم و واقعا می‌توانند در لحظات سخت، کارهایی انجام بدهند که غیرقابل پیش‌بینی باشد. من خیلی به این تیم ملی امید دارم، چون همه یکدل هستیم و می‌خواهیم قهرمان شویم. من سخت می‌بینم اما این را هم می‌بینم که جام را بالای سرمان برده‌ایم؛ در واقع هر دو را در نظر می‌گیرم. همه چیز دست خودمان است و واقعا حیف است که یک جام نبریم.

گزارشگرآزمون در واکنش به اینکه تیم ملی ایران از سال ۱۹۷۶ به فینال جام ملت‌های آسیا راه نیافته و صعود به فینال می‌تواند یک موفقیت بزرگ باید، عنوان کرد: من خیلی امیدوارم که با مربی ایرانی به این نتجه برسیم. چه بهتر با یک مربی خودی!

دیدگاه‌ها