کد خبر : 1952617 | 02 مرداد 1402 ساعت 05:00 | 39.6K بازدید | 11 دیدگاه

رونالدو مربی‌اش را هم به عربستان می‌کشاند!

سکوت رسانه‌های پرتغالی به اخبار منتشر شده درباره تلاش باشگاه الشباب عربستان برای جذب فرناندو سانتوس، سرمربی سابق تیم ملی پرتغال، به این شایعات وزن بیشتری داده است.

رونالدو مربی‌اش را هم به عربستان می‌کشاند!

به گزارش "ورزش سه"، نقطه آغاز پروژه فوتبالی بلندپروازانه عربستان انتقال کریستیانو رونالدو به النصر در ژانویه گذشته بود. حالا به نظر می‌رسد عربستانی‌ها در تلاشند تا سرمربی سابق رونالدو در تیم ملی پرتغال را هم به کشورشان منتقل کنند.

جالب اینجا است که فرناندو سانتوس در حال حاضر هدایت ملی لهستان را بر عهده دارد و جدا شدن او از این تیم ملی در فاصله‌ای کوتاه بعد از شروع به کار و راهی عربستان شدن بعید به نظر می‌رسد.

1901166

رسانه‌های عربی گزارش‌هایی منتشر کردند که مدعی بود باشگاه الشباب به شدت در تلاش برای به خدمت گرفتن فرناندو سانتوس است. او در جام جهانی 2022 قطر هدایت پرتغال را بر عهده داشت و بعد از تورنمنت کنار گذاشته شد. در جریان جام جهانی قطر بعد از نیمکت نشین شدن کریستیانو رونالدو توسط سانتوس گزارش‌های متعددی درباره ایجاد تنش و درگیری بین این دو منتشر شد که البته سانتوس و کریستیانو در نشست‌های خبری منکر آن شدند. 

تیم‌های عربستانی امسال تابستان علاقه زیادی به فوتبالیست‌ها و مربیان پرتغالی نشان می‌دهند. النصر که کریستیانو را در خدمت دارد در اوایل جولای لوئیس کاستروی پرتغالی را به عنوان سرمربی استخدام کرد. کریس رونالدو به عنوان بازیکن النصر در یک مصاحبه گفته بود حالا که او به عربستان رفته است همه به دنبال حضور در فوتبال این کشور هستند. حالا سرمربی سابق پرتغال هم از جمله کسانی است که گفته می‌شود راهی فوتبال عربستان خواهد شد. 

با اینکه در روزهای جاری گزارش‌هایی درباره علاقه باشگاه‌هی عربستان به مربیان پرتغالی در رسانه‌های این کشور منتشر شده اما در هیچ گزارشی به نام فرناندو سانتوس اشاره نشده است. همین باعث شده رسانه‌های عربی این کسوت پرتغالی‌ها را به عنوان تاییدیه‌ای بر ادعاهای خود برداشت کنند. 

1901167

دیدگاه‌ها