کد خبر : 1952622 | 01 مرداد 1402 ساعت 22:30 | 57.4K بازدید | 8 دیدگاه

قاتل یونایتد چشم پوچتینو را گرفت

باشگاه چلسی برای خرید مایکل اولیسه با کریستال پالاس وارد مذاکره شده است.

قاتل یونایتد چشم پوچتینو را گرفت

به گزارش "ورزش سه"، چلسی در رقابت جذب مایکل اولیسه از کریستال پالاس پیشنهادی 40.3 میلیون یورویی برای غلبه بر علاقه منچسترسیتی، ارائه کرده است.

ظاهراً آبی‌ها مایل هستند تا بند آزادسازی این وینگر را پس از فصل درخشانی که داشته فعال کنند. او فصل گذشته به عنوان یکی از بهترین پاسورهای لیگ برتر معرفی شد.

اما این بازیکن فرانسوی به دلیل مصدومیت زانو در مسابقات یورو زیر 21 ساله‌های ماه گذشته، شروع مسابقات در فصل جدید را از دست می‌دهد.

بر اساس گزارش‌ها، چلسی و پالاس منتظر مشخص شدن وضعیت آمادگی جسمانی این بازیکن هستند و سپس مذاکرات را به صورت جدی دنبال خواهند کرد.

اولیسه 21 ساله فصل گذشته با 11 پاس گل، پس از کوین دی بروین، لئاندرو تروسارد و محمد صلاح، در رده چهارم بهترین پاسورها قرار گرفت.

1901176

علاقه‌مندان به فوتبال او را با گل دیدنی به منچستریونایتد در فصل گذشته به یاد دارند. اولیسه در دقیقه 91 بازی ماه ژانویه مقابل شیاطین سرخ با ضربه ایستگاهی گل تساوی تیمش را به ثمر رساند و از پیروزی شاگردان اریک تن هاخ جلوگیری کرد.

این گل در بازی معوقه هفته هفتم لیگ برتر موجب شد تا نوار بردهای متوالی یونایتد پس از 5 بازی قطع شود و آن‌ها به کسب یک امتیاز رضایت بدهند.

ویدئو: 270226

دیدگاه‌ها