کد خبر : 1952626 | 01 مرداد 1402 ساعت 23:20 | 128.4K بازدید | 41 دیدگاه

گواردیولا امروز فهمید هنوز بازنده است! (عکس)

حضور جولیا رابرتز، بازیگر هالیوودی در اردوی منچستر یونایتد خبری است که پپ گواردیولا را دوباره غمگین و ناراحت می‌کند.

گواردیولا امروز فهمید هنوز بازنده است! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، حضور جولیا رابرتز، بازیگر مطرح هالیوودی، برای تماشای بازی تدارکاتی منچستریونایتد مقابل آرسنال در ورزشگاه، موجب شد تا هواداران یونایتد در توییتر به پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، کنایه بزنند.

رابرتز با اریک تن هاخ و ستاره‌های یونایتد عکس یادگاری گرفت و حتی پیراهن شماره 6 به نام لیساندرو مارتینز هم به او هدیه داده شد.

شاگردان اریک تن هاخ بامداد امروز موفق شدند در این بازی با نتیجه 2-0 پیروز شوند و برونو فرناندز و جیدون سانچو برای شیاطین سرخ گلزنی کردند.

جولیا رابرتز، ستاره مشهور سینما، برای تماشای این بازی در ورزشگاه حضور داشت. اتفاقی که هواداران در توییتر به آن واکنش نشان دادند و با گواردیولا درباره آن شوخی کردند. یکی از کاربران توییتر نوشت: "پپ گوادیولا خوشحال نخواهد شد." یکی دیگر از هواداران چنین کانتی گذاشت: "این تنها چیزی است که ما در رقابت با سیتی داریم."

گواردیولا قبلاً از علاقه رابرتز به یونایتد ابراز ناراحتی کرده بود. این بازیگر برنده اسکار پیش از این در ورزشگاه اولدترافورد، محل برگزاری مسابقات خانگی رقیب سیتی، حضور پیدا کرده بود. با وجود سفر به منچستر، او به ملاقات سیتیزن‌ها نرفت که گواردیولا از این بابت ناامیدی خود را مطرح کرد.

1901187
1901188
1901189

سرمربی اسپانیایی در واکنش به این اتفاق گفت که حتی اگر با سیتی قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شود، به اندازه کافی دلچسب نخواهد بود زیرا رابرتز به دیدار تیمش نرفته است. او گفته بود: "او در دوره‌ای آمد که ما در این چهار یا پنج سال از یونایتد بهتر بودیم و با این حال به دیدار آن‌ها رفت. او به دیدن ما نیامد، به همین دلیل است که حتی اگر من قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شوم، با این واقعیت که جولیا رابرتز به منچستر آمد و به دیدن ما نیامد، قابل مقایسه نخواهد بود. من در هر صورت بازنده‌ام."

البته گواردیولا، پس از قهرمانی در فصل اخیر لیگ قهرمانان اروپا یک پیام از رابرتز دریافت کرد. این بازیگر برای سرمربی اسپانیایی نوشت: "تبریک به پپ برای هدایت تیم خود به قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا."

دیدگاه‌ها