کد خبر : 1952633 | 02 مرداد 1402 ساعت 02:47 | 30.2K بازدید | 4 دیدگاه

سردار تحت نظر، مراقبت ویژه ژابی از آزمون

سردار آزمون می‌گوید تمرینات بدنسازی پیش فصل تیم فوتبال بایرلورکوزن با توپ انجام می‌شد و همین موضوع به بازیکنان کمک می‌کند.

سردار تحت نظر، مراقبت ویژه ژابی از آزمون

به گزارش ورزش سه، سردار آزمون که پس از پایان فصل گذشته به ایران بازگشت تا تعطیلات خود را سپری کند، پیش از ترک ایران و اضافه به تمرینات بایرلورکوزن در گفتگویی اختصاصی با آنتن درباره مسائل مختلفی صحبت کرد.

آزمون در بخشی از این مصاحبه توضیحاتی را درباره برنامه‌های پیش فصل در تیم بوندسلیگایی خود ارائه داد و با اشاره به اینکه در ایران هم تمریناتش را دنبال می‌کرده، گفت: ما یک جی پی اس داریم که ساعت است و هر حرکت‌مان را مشخص می‌کند و آنها به صورت آنلاین نگاه می‌کنند.

مهاجم بایرلورکوزن در خصوص تفاوت تمرینات پیش فصل در روسیه و آلمان بیان کرد: اینها بیشتر تحت فشار می‌گذارند اما روسیه بدون توپ بود و فشار بدون توپ حوصله‌‌سربرتر است. وقتی کنارت توپ است، با آن بازی می‌کنی و می‌توانی راحت‌تر کنار بیایی اما در روسیه اینطور نبود.

وی افزود: اینها کاملا حرفه‌ای هستند و به نظرم این دوره گذشته است. برای آنها خواب و خورد و خوراک خیلی مهم است ولی تمرینات واقعا سخت است. ما در پیش‌فصل‌ها نهایتا ۸۰ تا ۹۰ دقیقه و روزی دو جلسه تمرین می‌کنیم.

سردار با اشاره به شباهت تمرینات بردیف با ژابی آلونسو گفت: زمان قربان بردیف تمرینات ما کوتاه‌تر بود اما نسبتا شبیه به هم بودند. مثلا سه روز قبل، تمرینات پرفشار داشتیم و دو روز قبل تمرین سبک بود و یک روز قبل گل کوچک بود تا بدن‌ها فرش‌تر شود. قربان بردیف این کار را می‌کرد و سیوانه و سپس ژابی آلونسو هم در بایرلورکوزن این کار کردند.

دیدگاه‌ها