کد خبر : 1952637 | 02 مرداد 1402 ساعت 03:41 | 103.8K بازدید | 19 دیدگاه

رفاقت یک بازیکن ایرانی با ستاره رئال مادرید

ستاره تیم ملی ایران در مصاحبه با آنتن درباره تقابل با ستاره‌های فوتبال دنیا و بوندسلیگا صحبت می‌کند.

رفاقت یک بازیکن ایرانی با ستاره رئال مادرید

به گزارش ورزش سه، آزمون در مدت حضور خود در فوتبال اروپا و همچنین تیم ملی ایران مقابل ستارگان مختلفی قرار گرفته است؛ از بازی برابر ستارگان بایرن مونیخ و دورتموند گرفته تا حضور در جام جهانی و بازی برابر کریستیانو رونالدو و هری کین.

آزمون در پاسخ به این سوال که کدام بازیکنان تاثیر بیشتری روی او داشته‌اند، گفت: سانه خیلی خوب بود. ما دو دفاع آخر داریم که قشنگ می‌زنند و به قصد کشت می‌روند اما سانه مقابل آنها راحت بازی می‌کرد و تماشای آن لحظات برای من خاص بود. بیلینگام یک تنه بازی می‌کرد و قطعا دورتموند سال آینده در خط هافبک به مشکل می‌خورد؛ وقتی یک بازیکن در آن سن تا این حد مهم باشد و یک تیم بزرگ به آن متکی شود و بخواهد با رفتن او به مشکل بر بخورد، قطعا بازیکن بزرگی است.

او سپس با اشاره به انتقال جود بیلینگام به رئال مادرید عنوان کرد: من با او دوست هستم و برایش در رئال آرزوی موفقیت می‌کنم.

1901206

سردار همچنین در بخش دیگری از صحبت‌های خود بیان کرد: آن کسی که خیلی من را در کار دفاعی اذیت کرد، بوسکتس بود و کسی که در هجوم و گلزنی من را اذیت کرد، دلیخت بود و خیلی وحشتناک بود. کسی که با پاس‌های ریز و یک ضرب و دو ضرب زدن‌هایش من را خیلی تحت تاثیر قرار بدهد، دیبالا بود و آن بازیکن با پرستیژی هم که معلوم بود خیلی خفن است، رونالدو بود.

دیدگاه‌ها