کد خبر : 1952647 | 02 مرداد 1402 ساعت 05:46 | 23.6K بازدید | 11 دیدگاه

می‌خواهم دوباره خودم را ثابت کنم

امیل اسمیت-رو، ستاره جوان آرسنال تاکید کرد که می‌خواهد دوباره خودش را به میکل آرتتا ثابت کند.

می‌خواهم دوباره خودم را ثابت کنم

به گزارش "ورزش سه"، امیل اسمیت-رو فصل سختی را  پشت سر گذاشت. مصدومیت شدید این بازیکن او را از فرم ایده آلش دور کرد و حالا بعد از گذشت یک سال، گفته که دوباره احساس خوبی به فرم خودش دارد و می‌خواهد دوباره جایگاهش را در تیم پس بگیرد.

آرسنالاین بازیکن که از رده‌های پایه در آرسنال پرورش یافته است، دو فصل اول حضور میکل آرتتا، زیر نظر این مربی عملکرد بسیار خوبی از خودش به نمایش گذاشت و به همین خاطر آرسنال قرارداد این بازیکن را بلند مدت تمدید کرد.

حتی این بازیکن در اواخر سال 2021 اولین بازی ملی خودش را برای انگلیس انجام داد اما با شروع فصل پیش همه چیز بهم ریخت.

مصدومیت کهنه این بازیکن از ناحیه کشاله ران، او را مجبور به انجام عمل جراحی کرد و به این ترتیب این هافبک انگلیسی فصل گذشته فقط 14 بازی برای آرسنال به میدان رفت.

حالا پس از بازگشت از مصدومیت طولانی مدت، این بازیکن در گفتگو با خبرنگاران گفت : "احساس خیلی خوبی دارم، این خیلی خوب است که دوباره در زمین کنار هم‌تیمی‌هایم هستم. من برای رسیدن به دقایق بازی بیشتر در این فصل تلاش خواهم کرد. سال گذشته واقعا برای من سخت بود. بنابراین، می‌خواهم دوباره شروع کنم و ثابت کنم که می‌توانم برای آرسنال بازی کنم."

اسیمت-رو، شب گذشته در بازی پیش فصل آرسنال مقابل منچستریونایتد به میدان رفت و همچنین در جام جهانی زیر 21 سال یکی از موثرترین مهره‌های انگلیس بود.

دیدگاه‌ها