کد خبر : 1952653 | 02 مرداد 1402 ساعت 01:18 | 90.6K بازدید | 64 دیدگاه

خط و نشان بیرانوند برای آزمون: بعدا با تو کار دارم!

گلر ملی‌پوش پرسپولیس در مورد شوخی گ‌های سردار آزمون واکنش جالبی داشت.

خط و نشان بیرانوند برای آزمون: بعدا با تو کار دارم!

به گزارش "ورزش سه"، اعضای باشگاه پرسپولیس روز یکشنبه به مرکز پزشکی ایفمارک رفتند تا تست‌های مربوط به حضور در لیگ برتر را پشت سر بگذارند.

در حاشیه این حضور، علیرضا بیرانوند، سنگربان ملی پوش پرسپولیس، با خبرنگار صداوسیما، اولین گفتگوی خود پس از چالش نقل و انتقالاتی هفته‌های گذشته را انجام داد که در ادامه آن به صورت خلاصه پرسش و مشروع پاسخ می‌خوانید؛

1898318

گزارشگرحضور در ایفمارک؟

- به هرحال تست‌های پزشکی قبل از هر فصل اتفاق خوبی است که برای باشگاه‌ها و تیم‌ها می‌افتد و هر تیمی متوجه می‌شود بازیکنانش در چه سطحی است. این خیلی کمک می‌کند در جلوگیری از مصدومیتی که ممکن است برای بازیکنان رخ بدهد و این کار بزرگی است.

گزارشگردو مصدومیت سخت در تیم ملی؟

- ای کاش اینجا که می‌آمدیم پیش بینی این اتفاق را می‌کردندذ(خنده). اتفاقاتی که برای من افتاد خیلی سخت بودند. سخت‌ترینش هم مصدومیت فکم بود که اتفاق افتاد. یکی از سخت‌ترین مصدومیت‌هایم در دوران ورزشی بود و ده روز فک من بسته بود و چیزی نمی‌توانستم بخورم. بعد از بازکردن سیم پیچی‌های فکم، دو کلمه با دکتر حرف زدم. لحظه برخورد بیهوش نشدم ولی یادم است طارمی می‌گفت پاشو چیزی نیست. من به بچه ها و دکتر گفتم دندان‌هایم سر شده است. دکتر فهمید که فکم شکسته است. مهدی بعد از این به من گفت وقتی صورتت را دیدم فهمیدم مصدومیتت شدید است. آنجا خیلی ترسیده بودم چون دندان‌هایم سر شده بود، از گردنم ترسیدم.

1898771

گزارشگررفع مصدومیت؟

- بله الان خدا را شکر دو هفته است که با تیم تمرین می‌کنم و سه بازی دوستانه انجام دادم و قبل از الومینیوم اراک، دو بازی دیگر دوستانه داریم و شرایط خوبی دارم.

گزارشگرشوخی‌های سردار؟

- سردار یکی از دوستان خوب من است و تمام بازیکنان تیم ملی با هم رفیق هستند. سردار هم یکی از آنهاست که نزدیک‌تریم نسبت به بقیه به خاطر نشستن روی میز غذا و صحبت‌هایی که رد و بدل می‌شود بیشتر با سردار است و خیلی از سوتی‌ها را می‌گیرد. از من می‌ترسد (خنده). کاری به او ندارم تا بچه‌اش به دنیا بیاید. استرسش که بیفتد با او کار دارم.

1898770

گزارشگرعمل؟

- دماغ را که عمل نمیکنم. دماغم را دوست دارم. مردم هم دوستش دارند. وقتی صحبت می‌کنم که عمل کنم یا نه همه می‌گویند نه. دستبوس مردم ایران هستم. خیلی دوست ندارم این اتفاق بیفتد. دوست دارم همان بیرانوند اول باشم. خیلی‌ها گفتند می‌توانستی در این دو مصدومیت عمل کنی اما از فیسی که دارم انرژی خیلی خوبی می‌گیرم. در آینده نظرسنجی می‌کنم.

گزارشگرحاشیه جدایی از پرسپولیس؟

- وارد مسابقات شویم بهتر است. الان چیزی بگویم هوادار چیزی اضافه کند... شرایط خوبی داریم در باشگاه. هم خودم، هم تیم. اجازه بدهید سر فرصت خیلی صحبت‌ها هست که انجام دهم. دوست ندارم زیر فشار باشیم.

دیدگاه‌ها