کد خبر : 1952655 | 02 مرداد 1402 ساعت 07:19 | 35K بازدید | 11 دیدگاه

شماره نه لورکوزن می‌دونی ینی چی؟ آزمون: نه!

برای سردار هیچ جا بهتر از اینجا نیست

سردار آزمون در گفتگو با آنتن درباره تجربه حضور در تیم‌های اروپایی صحبت کرده است.

برای سردار هیچ جا بهتر از اینجا نیست

به گزارش ورزش سه، سردار آزمون تنها ۱۷ سال داشت که ایران را به مقصد روسیه ترک کرد تا کار خود را به عنوان بازیکن لژیونر فوتبال ایران آغاز کند. او در ابتدا راهی روبین کازان شد و سپس در روستوف و زنیت توپ زد و پس از آن در انتقالی جذاب به بایرلورکوزن رفت تا تجربه حضور در رقابت‌های بوندسلیگا را به دست بیاورد.

مهاجم ملی‌پوش ایران در گفتگو با آنتن درباره شرایطی که طول این سال‌ها پشت سر گذاشته است، صحبت کرد و به تمجید از هم‌تیمی‌های خود در بایرلورکوزن پرداخت.

سردار گفت: من از روز اولی که رفتم و با روبین کازان قرارداد بستم، با پدرم بودم و زمانی که قرارداد بستم، پدرم برگشت و چقدر هم اذیت شدم؛ آنها بلد نبودند انگلیسی حرف بزنند و هوا منفی ۳۰ درجه بود و خیلی عجیب و غریب بود. برنامه‌هایی داشتند که ما در ایران نمی‌دیدیم و این موضوع کمی ما را اذیت می‌کرد اما رفته رفته خیلی بهتر شد و خیلی با بازیکنان جا می‌افتادم و ارتباط خیلی نزدیکی با آنها داشتم و همین موضوع کار من را آسان‌تر می‌کرد. در روسیه به خوبی جا افتادم و به زنیت رفتم.

وی افزود: پس از اینکه به بایرلورکوزن رفتم، آنجا هم یک فرهنگ دیگر و سطح فوتبالی خیلی بالایی وجود داشت و از همه لحاظ حرفه‌ای بودن آنها خیلی من را شوکه می‌کرد و آن اوایل کمی در لورکوزن هم برای من سخت بود اما این‌بار از لحاظ فوتبالی و حرفه‌ای بودن متفاوت بود اما رفته رفته جا افتادم و الان هم وضعیت خیلی خوب است و از اینکه در لورکوزن هستم راضی‌ام. چه تیمی بهتر از بایرلورکوزن؟

1901235

آزمون در خصوص اینکه باشگاه لورکوزن با در اختیار دادن شماره ۹ به او، انتظارات بالای خود از وی را نشان داده است، گفت: من در لورکوزن زیاد فیکس بازی نکردم و زمانی که فیکس بودم، سعی کردم که به نحو احسن چیزی را که مربی از من می‌خواست داخل زمین انجام بدهم. من شخصا برای یک شماره احساس سنگینی نمی‌کنم که بخواهم روی خودم فشار بگذارم و فکر کنم این شماره پیش از من بر تن چه کسانی بوده است اما من هر شماره‌ای که در هر تیمی بپوشم، سعی می‌کنم بهترین عملکرد را برای تیمم داشته باشم و قطعا همه بچه‌ها هم همینطور هستند. من لباس لورکوزن را که تنم می‌کنم، به خودم افتخار می‌کنم.

او درباره اینکه انتظار می‌رود در طول فصل آینده ده گل به ثمر برساند، گفت: خودم هم این انتظار را از خودم را دارم و باید این کار را بکنم اما باید به من هم به اندازه کافی بازی برسد. سال پیش واقعا به اندازه کافی به من بازی نرسید.

دیدگاه‌ها