کد خبر : 1952673 | 02 مرداد 1402 ساعت 09:45 | 112.8K بازدید | 52 دیدگاه

آنچلوتی محو درخشش بلینگام: عجب بازیکنی!

کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، از عملکرد جود بلینگام در اولین دیدارش با پیراهن این تیم ابراز رضایت کرد.

آنچلوتی محو درخشش بلینگام: عجب بازیکنی!

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید صبح امروز در دیداری دوستانه در تور پیش فصلش در آمریکا به مصاف میلان رفت و موفق شد با نتیجه 2-3 برابر این تیم به پیروزی برسد. 

فدریکو والورده ستاره تیمش در این بازی بود و موفق شد دو گل به ثمر برساند و وینیسیوس جونیور هم دیگر گل رئال را وارد دروازه حریف کرد. درخشش جود بلینگام در اولین دیدارش با پیراهن رئال مادرید هم توجه بسیاری را جلب کرد. 

آنچلوتی پس از پایان این بازی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: «از سیستم جدید راضی بودم. چیزهایی هست که باید در آن بهتر شویم. این که عقب بیفتیم کمی برای ما سخت بود. سعی کردیم به مرور پیش برویم. گاهی در پرسینگ اشتباه کردیم، اما احساس من به طور کلی خوب است.»

1901257

او با اشاره به اولین حضور ستاره جدید رئال در میدان گفت: «شرایط بلینگام خوب بوده و او بازی خوبی را هم ارائه کرد. تیم باید به کیفیت و درخشش او عادت کند. ما باید از حضور او در طول فصل لذت ببریم. او بازیکنی فوق العاده است. حضور او بسیار مهم است. این بازیکن حتی بدون توپ هم می‌تواند تاثیرگذار باشد. بلینگام قرار است کیفیت بیشتری به تیمی اضافه کند که از کیفیت خارق‌العاده‌ای برخوردار است. پیدا کردن بازیکنی با این کیفت عجیب است و ما این کار را در 20 سالگی او انجام دادیم. کار ما واقعا خوب بود.»

این مربی ایتالیایی در پاسخ به سوالی درباره سیستم تیمش اضافه کرد: «اگر 3-3-4 بازی کنیم، مهاجم نوک باید رودریگو باشد و در کنار او والورده و گولر را هم خواهیم داشت. ما گزینه‌های زیادی نداریم. می‌توانیم از یک هافبک و مهاجم هم استفاده کنیم که در این صورت بهترین گزینه بلینگام و رودریگو خواهند بود.»

دیدگاه‌ها