کد خبر : 1952688 | 02 مرداد 1402 ساعت 10:59 | 85.5K بازدید | 23 دیدگاه

یک‌درصد مانده بود که به مارسی بروم

آزمون: لورکوزن اتکی است، خدا را شکر نرفتم!

سردار آزمون در گفت‌وگو با آنتن درباره تماس ژوزه مورینیو با او برای حضور در رم توضیح می‌دهد.

آزمون: لورکوزن اتکی است، خدا را شکر نرفتم!

به گزارش "ورزش سه"، در سال‌های اخیر همواره صحبت‌های مختلفی پیرامون حضور سردار آزمون در تیم‌های مختلف اروپایی مطرح شده است که در این بین تماس مورینیو با این بازیکن ملی‌پوش ایرانی یکی از مهم‌ترین اتفاقات پیرامون او بوده است.

ویدئو: 306146

گزارشگرآزمون در بخشی از گفت‌وگوی مفصل خود با آنتن درباره شایعات انتقال او به مارسی و لیون در زمستان گذشته صحبت کرد و گفت: نزدیک بود و فقط یک‌درصد مانده بود که این انتقال رخ بدهد، اما خوشبختانه یا متاسفانه این اتفاق نیفتاد و در لورکوزن ماندنی شدم. بعد از اینکه این اتفاق نیفتاد و بازی بعد فیکس وارد بازی شدم و پنالتی گرفتم و پاس گل دادم، خیلی لذت‌بخش بود و گفتم خدا را شکر نرفتم. اما مدیر ورزشی آنها هم در زنیت بود و شناخت خوبی از من داشت و به خاطر همین اصرار کرده بود که من در تیمش باشم.

گزارشگراو سپس در خصوص اینکه تابستان امسال برای او بی‌سروصدا دنبال شد، گفت: درست است، هیچ صحبتی نبود‌.

1901278

گزارشگرسردار در خصوص تماس مورینیو با او برای حضور در رم پیش از انتقال به لورکوزن توضیح داد: زمانی که من با تیم زنیت در دبی بودم، می‌توانستم قرارداد ببندم، چرا که شش ماه به پایان قراردادم مانده بود و در این شش ماه هم چهار میلیون یورو دادن به عنوان یک‌ بازیکن ایرانی خیلی برای تیم‌ها قابل هضم نبود. مورینیو طی تماسی که با من و مدیر برنامه‌ام گرفت گفت گزینه دوم من هستی و بلوتی هست و خودت و اگر شد، می‌خواهم برای فصل بعد به تیم من بیایی. اما این اتفاق نیفتاد.

گزارشگراو ادامه داد: داشتم با لیون تمام می‌کردم که یک‌باره لورکوزن آمد و مدیر ورزشی‌اش هم از قبل من را می‌شناخت و من هم شناخت خیلی خوبی از او داشتم و خودم هم علاقه داشتم در بوندسلیگا بازی کنم؛ بنابراین تصمیم گرفتم در لورکوزن باشم. لورکوزن دو سال قبل هم من را می‌خواست و به همین دلیل گفتم اگر این تیم را انتخاب کنم، برایم بهتر است، چون هم اتکی (تهاجمی) بازی می‌کنند و هم بازی‌ها پرگل می‌شود.

1901279

دیدگاه‌ها