کد خبر : 1952715 | 02 مرداد 1402 ساعت 13:21 | 87.9K بازدید | 50 دیدگاه

دی‌ماریا: بازی کنار مسی بهترین اتفاق دوران فوتبالم بود

این ستاره حرف مادر را گوش نکرد و قهرمان جهان شد!

آنخل دی‌ماریا، ستاره تیم ملی آرژانتین، بازی کنار لیونل مسی را بهترین اتفاق دوران حرفه‌ای خود می‌داند.

این ستاره حرف مادر را گوش نکرد و قهرمان جهان شد!

به گزارش "ورزش سه"، آنخل دی‌ماریا بعد از 7 سال حضور در پاری‌سن‌ژرمن فصل گذشته راهی یوونتوس شد و در 40 بازی 8 گل برای این تیم به ثمر رساند. عدم راهیابی بیانکونری به چمپیونزلیگ بهانه‌ای برای ترک زودهنگام این تیم و حضور در بنفیکا، تیم قدیمی ستاره آرژانتینی، بود. دی‌ماریا با انتخاب بنفیکا امسال را در تیمی بازی خواهد کرد که با درخشش در آن به فوتبال اروپا معرفی شده بود.

این بازیکن 35 ساله در گفت‌وگو با یک برنامه اینترنتی در کشورش در مورد فصل مهمی که پشت سر گذاشت و همراه با قهرمانی در جام جهانی بود صحبت کرد:

قهرمانی در جام جهانی به یاد 8 سال پیش
وقتی با خوشحالی کاپ قهرمانی جام جهانی 2022 را بالای سر بردم و آواز قهرمانی سر داده بودم یاد هم‌تیمی‌هایم در سال 2014 افتادم. آنها هم مثل همین تیم لایق قهرمانی بودند، ولی متاسفانه در فینال باختیم و این اتفاق رخ نداد.

مادرم می‌گفت از تیم ملی کنار بکش!
مادرم بارها به من گفته بود که چرا به زجر کشیدن در تیم ملی ادامه می‌دهی و کنار نمی‌روی؟ (به دلیل انتقادات رسانه‌های آرژانتینی از ملی‌پوشان) اما من ماندم و روزی را رقم زدم که همه چیز تغییر کرده بود و می‌توانستیم زیباترین شادی ممکن را به او هدیه بدهم.

وقتی مسی آرام است...
وقتی از خوب بیدار می‌شوید و می‌بینید لیونل مسی آرام است، متوجه می‌شوید که همه چیز خوب پیش خواهد رفت. او بهترین بازیکن تاریخ است و می‌تواند هر گرهی را باز کند.

بهترین اتفاق دوران حرفه‌ای
بهترین اتفاقی که برای من رخ داد بازی کنار مسی در عرصه ملی و باشگاهی بود. می‌دانستم که اگر او به پاری‌سن‌ژرمن بیاید، من بازی نمی‌کنم. اما این موضوع اهمیتی برایم نداشت. می‌خواستم یک سال را با او سپری کنم، با هم تمرین کنیم، هر روز او را ببینم و... این بهترین اتفاقی بود که قرار بود برای من بیفتد.

1901322

دیدگاه‌ها