کد خبر : 1952738 | 02 مرداد 1402 ساعت 16:06 | 61.3K بازدید | 57 دیدگاه

فرانکو نگری رباط پاره کرد و فصل را از دست داد

پاقدم نحس مسی برای یک آرژانتینی در میامی!

فرانکو نگری، مدافع آرژانتینی اینترمیامی، به دلیل پارگی رباط صلیبی، ادامه فصل را از دست داد.

پاقدم نحس مسی برای یک آرژانتینی در میامی!

به گزارش "ورزش سه"، حضور لیونل مسی در اینترمیامی این تیم را به کانون توجه رسانه‌ها و هواداران فوتبال در کل دنیا تبدیل کرده است. ستاره آرژانتینی این هفته در اولین بازی خود توانست یک گل پیروزی بخش زیبا در دقایق تلف‌شده به ثمر برساند. خیلی‌ها حضور او را پایان ناکامی‌های اینترمیامی می‌دانند اما به نظر می‌رسد که این حضور حداقل برای هموطن لئو در میامی خوش‌یمن نبوده است.

فرانکو نگری، مدافع آرژانتینی اینترمیامی، در جریان شکست مقابل فیلادلفیا از ناحیه زانو دچار آسیب‌دیدگی شد. در ابتدا تصور نمی‌شد که او دچار مشکل جدی‌ای شده باشد، اما بعد از انجام آزمایش‌های لازم مشخص شد که این بازیکن 28 ساله با پارگی رباط صلیبی مواجه شده است.

به این ترتیب نگری فرصت همبازی شدن با هموطن پرافتخارش را حداقل تا چندین ماه نخواهد داشت. او به‌زودی زانوی خود را مورد عمل جراحی قرار خواهد داد و طبق اعلام باشگاه اینترمیامی در ادامه فصل جاری نمی‌تواند تیم فوتبال این باشگاه را همراهی کند.

فرانکو نگری زمستان سال گذشته برای تقویت خط دفاعی اینترمیامی به این تیم پیوست. او کار خود را در باشگاه سن لورنزوی آرژانتین آغاز کرد و تا سال 2018 در این تیم حضور داشت. این مدافع آرژانتینی در ادامه در تیم‌های کویلمز و ایندیپندینته نیز حضور یافت و امیدوار بود که بتواند در ادامه فصل همراه با لیونل مسی، هموطن خود، در فوتبال آمریکا درخشیده و جام کسب کند.

دیدگاه‌ها