کد خبر : 1952744 | 02 مرداد 1402 ساعت 16:50 | 61.1K بازدید | 26 دیدگاه

نباید قبح تیم ملی بشکند؛

اختصاصی: اولین واکنش کارخانه به گرفتن پست جدید

مصطفی کارخانه پس از انتخاب به عنوان سرپرست تیم ملی والیبال با خبرنگار ما گفت‌وگو کرد.

اختصاصی: اولین واکنش کارخانه به گرفتن پست جدید

به گزارش "ورزش سه"، امروز اعلام شد که مصطفی کارخانه، پیشکسوت باتجربه والیبال ایران، به عنوان سرپرست تیم ملی بزرگسالان انتخاب شده است. این موضوع سبب شد با کارخانه هم‌کلام شویم و از او در خصوص این اتفاق و شرایط تیم ملی سوال کنیم.

*من سرپرست موقت هستم
خدمت آقای داورزنی بودیم و ایشان هم به عنوان رئیس فدراسیون والیبال، دغدغه‌هایی دارد و آقای محمدی نیست و نمی‌شود تیم بدون سرپرست باشد. شرایط بحرانی بود و من هم به خاطر موقعیت والیبال قبول کردم. من از جنس والیبالم و کنار والیبال بوده‌ام و برای والیبال هم زحمت زیادی کشیده‌ام. من موقتا قبول کردم تا در آینده یک فرد شایسته برای این جایگاه در نظر بگیریم. سرپرستی جایگاه کوچکی نیست و باید فردی باشد که عاشق این کار باشد و مسئولیت دیگری نداشته باشد. انشالله تیم به سر و سامان برسد.

*نباید قبح والیبال بشکند
بازیکنان هم ما را دوست دارند و قبول دارند و من هم به عنوان برادر بزرگ‌ترشان تمام تلاشم را می‌کنم اگر اینجا والیبال نتیجه نگرفته، قبح والیبال نشکند. همه باید تلاش کنیم که پرچم والیبال بالا برود.

*باید با خرد جمعی تیم را بسازیم
صحبتی بوده که مربی بزرگ خارجی بیاوریم و به این کادرمان کمک کنیم. اگر می‌خواهیم والیبال به مسیر اصلی خودش برگردد باید از همه موقعیت‌هایمان استفاده کنیم. هرکس بر اساس وظایفش باید کمک کند و منیت کنار برود و با خرد جمعی تیم را بسازیم. هنوز اسمی مطرح نشده و آقای عطایی باید فرد موردنظرش را به فدراسیون اعلام کند.

*مربی خارجی به قهرمانی آسیا نمی‌رسد
شاید مربی خارجی به قهرمانی آسیا نرسد. آقای عطایی باید جواب بدهد و ما هم باید به او کمک کنیم. من سعی می‌کنم به تیم و آقای عطایی آرامش بدهم و خصوصیت من اینجوری است. من باتجربه‌ام و معتقدم اگر سوءتفاهم‌ها و خشم و نفرت‌ها کنار برود و سراغ محبت و صمیمیت برویم، برده‌ایم.

دیدگاه‌ها