کد خبر : 1952748 | 02 مرداد 1402 ساعت 17:22 | 47.2K بازدید | 109 دیدگاه

شاگردان کلوپ مقابل گروتر فروت متوقف شدند

صلاح لیورپول را از شکست عجیب نجات داد (عکس)

لیورپول در یک دیدار دوستانه به تساوی پرگل 4-4 مقابل گروتر فورت رضایت داد.

صلاح لیورپول را از شکست عجیب نجات داد (عکس)

به گزارش ورزش سه، لیورپول که برای برپایی اردوی پیش فصل راهی آلمان شده در اولین دیدار دوستانه خود هفته گذشته با نتیجه 4-2 از سد کارلسروهه گذشت. این تیم امروز دومین دیدار دوستانه خود در آلمان را مقابل گروتر فورت برگزار کرد و به نتیجه عجیب 4-4 دست یافت.

ویدئو: 306182

یورگن کلوپ در این دیدار به اکثر ستاره‌های خود میدان داده بود. آلیسون بکر، کانر بردلی، ابراهیم کوناته، ویرژیل فن دایک، اندرو رابرتسون، بن دوک، الکسیس مک آلیستر، ترنت الکساندر آرنولد، دیگو ژوتا، کودی خاکپو و لوئیز دیاز 11 بازیکن ابتدایی قرمزها بودند.

لیورپول کار را بهتر آغاز کرد و بعد از چند موقعیت خطرناک بالاخره در دقیقه 2۲ روی پاس آرنولد و ضربه کات دار زیبای دیاز دروازه حریف را باز کرد. نیمه اول با وجود ادامه برتری لیورپول با همان نتیجه 1-0 به پایان رسید. کلوپ در نیمه دوم اکثر ستاره‌های خود را بیرون کشید و تیمش را با چهره‌ای دگرگون شده وارد زمین کرد.

1901394

تنها دو دقیقه از این نیمه گذشته بود که جولیان گرین روی اشتباه فاحش آدرین که در نیمه دوم جانشین آلیسون شده بود به گل تساوی دست یافت. داروین نونیز و محمد صلاح که در نیمه دوم به بازی آمده بودند روی یک همکاری زیبا در دقیقه 50 که با ضربه نهایی مهاجم اروگوئه‌ای همراه بود گل دوم لیورپول را زدند و 9 دقیقه بعد این همکاری یک گل دیگر بازهم با پاس گل صلاح و گلزنی نونیز به همراه داشت تا نتیجه 3-1 شود.

1901393

گروتر فورت در دقایق 67 و 74 روی اشتباهات خط دفاعی لیورپول دو بار دروازه این تیم را باز کرد تا نتیجه 3-3 شود. ارمیندو سیب در دقیقه 77 با یک شوت از پشت محوطه جریمه برای چهارمین بار دروازه لیورپول را باز کرد تا تیمش را اولین بار در این دیدار پیش بیندازد.

1901392

لیورپول که نمی‌خواست در این دیدار دوستانه شکست بخورد حملات خود را در دقایق پایانی شدت بخشید و توانست روی ارسال نونیز از سمت راست و ضربه سر محمد صلاح گل تساوی را در دقیقه 89 زده و کار را با تساوی 4-4 به پایان برساند.

دیدگاه‌ها