کد خبر : 1952761 | 02 مرداد 1402 ساعت 19:35 | 82K بازدید | 27 دیدگاه

پول‌تان برای خودتان: این 5 ستاره خریدنی نیستند

کریم بنزما، کریستیانو رونالدو و چند ستاره بزرگ دیگر پیشنهادهای باشگاه‌های عربستانی را پذیرفتند و راهی این کشور شدند اما چند ستاره دیگر مقابل وسوسه پول مقاومت کردند.

پول‌تان برای خودتان: این 5 ستاره خریدنی نیستند

به گزارش "ورزش سه"، وسوسه پیشنهادهای باشگاه‌های عربستانی برای برخی از ستاره‌های فوتبال آنقدر جدی بود که مقاومت در برابر آن را بی‌فایده دیده و راهی لیگ حرفه‌ای کشور شدند. اما برخی دیگر از ستاره‌ها با اینکه پیشنهادهای بزرگی دریافت کرده بودند به عربستانی‌ها نه گفتند.

اگر تنها تابستان امسال را در نظر بگیریم کریم بنزما بزرگترین اسمی بوده که راهی فوتبال عربستان شده است اما شروع این روند با انتقال کریستیانو رونالدو به النصر اتفاق افتاد. تا اینجا ستاره‌های دیگری مثل انگولو کانته و روبن نوس رسما راهی عربستان شده‌اند و انتقال کسانی مثل جردن هندرسون و ریاض محرز هم قطعی شده است.

برخی دیگر مثل لیونل مسی و سرخیو بوسکتس به عربستانی‌ها نه گفتند اما عطای فوتبال اروپا را به لقایش بخشیده و راهی آمریکا شدند. در این میان چند ستاره دیگر با رد کردن پیشنهادهای عربی به فوتبال‌شان در اروپا ادامه می‌دهند.

سون هیونگ مین
این ستاره کره‌ای از زمانی که از بایر لورکوزن به تاتنهام پیوسته یکی از ستاره‌های اصلی این تیم بوده است. با توجه به اینکه تاتنهام فصل آینده در رقابت‌های اروپایی حضور ندارد این می‌توانست وسوسه انتقال به عربستان را برای سون قوی‌تر کند اما او در یک مصاحبه به صراحت گفت: "پول هم مهم است ولی من ترجیح می‌دهم در لیگ برتر بازی کنم. هنوز کارهای زیادی مانده که باید انجام بدهم."

1901424

برونو فرناندز
گفته می‌شود برونو فرناندز به دو پیشنهاد عربستانی نه گفته است. این ملی‌پوش پرتغالی جواب وفاداری‌اش به یونایتد را گرفت و در روزهای اخیر به عنوان کاپیتان اول این تیم معرفی شد.

1901425

روملو لوکاکو
ستاره بلژیکی بعد از پایان دوران قرضی‌اش در اینتر به چلسی برگشته است. با اینکه آبی‌های لندن چندان تمایلی به استفاده از او ندارند اما لوکاکو پیشنهاد بزرگ الهلال که گفته می‌‌شود مبلغ آن 50 میلیون یورو در سال بوده را رد کرده و ممکن است به یوونتوس منتقل شده یا در چلسی بماند.

1901423

موسی دیابی
این وینگر فرانسوی از دیگر هدف‌های باشگاه‌های عربستانی بود. اما ستاره فصل گذشته بایر لورکوزن بازی در اروپا را ترجیح داد و با قراردادی که گفته می‌شود ارزش آن کمتر از پیشنهادهای عربی بوده راهی استون‌ویلا شد تا فصل آینده در لیگ برتر بازی کند.

1901426

مارکو سیلوا
باشگاه‌های عربستان علاوه بر جذب بازیکنان صاحب نام برای به خدمت گرفتن مربیان کارکشته از فوتبال اروپا هم تلاش می‌کنند. برای مثال می‌توان به استخدام استیون جرارد از طرف باشگاه الاتفاق اشاره کرد.

1901422

در روزهای اخیر گزارش‌هایی منتشر شد که نشان می‌داد الاهلی پیشنهادهای بزرگی برای به خدمت گرفتن مارکو سیلوا، سرمربی پرتغالی فولام، ارائه کرده است. اما سیلوا به پیشنهادها نه گفت تا به کار در لیگ برتر ادامه بدهد. امروز گزارش‌هایی منتشر شد که نشان می‌داد الاهلی حالا با یک پرتغالی دیگر، روی ویتوریا، سرمربی فعلی تیم ملی مصر، به توافق رسیده است.

دیدگاه‌ها