کد خبر : 1952773 | 02 مرداد 1402 ساعت 21:04 | 65.3K بازدید | 44 دیدگاه

حمله تند آذری: مصوبات جلوی چشمتان ریز ریز شد!

سعید آذری، مدیرعامل سابق ذوب آهن، با انتشار یک پست تند از برخی مناسبات پشت پرده سازمان لیگ پرده برداشت.

حمله تند آذری: مصوبات جلوی چشمتان ریز ریز شد!

به گزارش ورزش سه، به نظر می‌رسد مسائلی میان اعضای کمیته تدوین مقررات سازمان لیگ بروز کرده که آذری را وادار به نوشتن این پست کرده و در عین حال شاید او در جریان برخی از اتفاقات قرار گرفته و به نوعی خواسته از قول سرپرست سازمان لیگ، این مسئله را علنی کند.

کدهایی که آذری در این پست به آنها اشاره کرده، احتمال تغییر برخی از قوانین نقل و انتقالاتی لیگ برتر است که تصویب‌شان جنجال بزرگی را در فوتبال ایران ایجاد کرد و بسیاری از ناظران به عملکرد کارگروه اعتراض داشتند.

1901467

در شرایطی که دو عضو آن کارگروه (علی خطیر و هوشنگ نصیرزاده) در حال حاضر مدیرعامل دو باشگاه مهم لیگ برتر فوتبال ایران هستند، آذری با اشاره به موضوع تعارض منافع در این پست اعلام کرده برخی مصوبات مقابل چشم قنبرزاده (سرپرست سازمان لیگ) ریز ریز شده‌اند.

در این باره با توجه به جدال لفظی تند آذری و نصیرزاده در یک برنامه تلویزیونی در دو هفته پیش، به نظر می‌رسد منظور آذری متوجه این مدیرعامل سرشناس لیگ برتری باشد. البته او قنبرزاده را مورد خطاب قرار داده اما یقینا در لفافه قصد دارد موضوع دیگری را به مخاطبان خود منتقل کند.

آذری که در حال حاضر در آمریکا به سر می‌برد، از دور دستی بر آتش فوتبال دارد و هر از گاهی در اظهاراتی تند برخی از اتفاقات فوتبال ایران را به چالش می‌کشد که این مورد آخر نکات قابل توجهی را در خود دارد که باید صحت و سقمش را از سرپرست سازمان لیگ پرسید.

دیدگاه‌ها