کد خبر : 1952787 | 02 مرداد 1402 ساعت 23:18 | 82.7K بازدید | 31 دیدگاه

یک ستاره دیگر اروپا را به مقصد عربستان ترک کرد

باشگاه الاتفاق عربستان به جذب موسی دمبله، مهاجم فرانسوی لیون، نزدیک شده است.

یک ستاره دیگر اروپا را به مقصد عربستان ترک کرد

به گزارش "ورزش سه"، موسی دمبله که گالاتاسرای در هفته‌های اخیر برای خریدش تلاش می‌کرد، تصمیم گرفته مقصدی را انتخاب کند که تابستان امسال مورد توجه اغلب فوتبالیست‌ها است.

مهاجم فرانسوی تصمیم گرفته تا راهی عربستان شود. موسی دمبله که پس از جدایی از لیون به عنوان بازیکن آزاد در دسترس بود مذاکره با تیم تحت هدایت استیون جرارد را طی روزهای اخیر آغاز کرده بود.

طبق گزارش‌ها، الاتفاق برای جذب موسی دمبله به عنوان بازیکن آزاد به توافق شفاهی با این بازیکن دست پیدا کرده و قرارداد رسمی به زودی امضا می‌شود.

این مهاجم 27 ساله قراردادی امضا می‌کند که پایان ژوئن 2027 اعتبار دارد. قرار شده او آزمایشات پزشکی پیش از امضای قرارداد را در اروپا سپری کند.

1901491

بلافاصله پس از امضای قرارداد او به تیم تحت هدایت جرارد ملحق می‌شود. الاتفاق این روزها برای برپایی اردوی تدارکاتی در کرواسی حضور دارد.

لیون برای انتقال موسی دمبله که در سال 2018 به این باشگاه پیوست، 22 میلیون یورو به سلتیک پرداخت کرده بود. دمبله 172 بازی برای تیم فرانسوی انجام داد. او در این مدت 70 گل به ثمر رساند و 19 پاس گل داده است.

الاتفاق عربستان همچنین به جذب جردن هندرسون، کاپیتان سابق لیورپول، هم نزدیک است و گفته شده او طی این هفته به عنوان خرید جدید این باشگاه معرفی می‌شود.

دیدگاه‌ها