کد خبر : 1952844 | 03 مرداد 1402 ساعت 11:13 | 50.3K بازدید | 12 دیدگاه

شاکا هیسلاپ و یک اتفاق ترسناک:

مجری معروف در اجرای زنده بیهوش شد!

شاکا هیسلپ که در اواخر دهه 90 و ابتدای قرن کنونی برای تیم های لیگ جزیره به میدان رفته بود، هنگام کارشناسی دیدار رئال مادرید و میلان بیهوش شد.

مجری معروف در اجرای زنده بیهوش شد!

به گزارش "ورزش سه"، بامداد دیروز و در جریان یک دیدار دوستانه، رئال مادرید با نتیجه 3 بر 2 از سد میلان گذشت. پیش از آغاز این بازی، اتفاق ترسناکی در پخش زنده این مسابقه رخ داد که بسیاری از بینندگان را نگران کرد، جایی که کارشناس برنامه تعادل خود را از دست داد و روی زمین افتاد.

ویدئو: 306175

شاکا هیسلپ، سنگربان اهل ترینیداد و توباگو که سال‌ها در لیگ برتر برای تیم‌های نیوکاسل، ردینگ، وستهم و... به میدان رفت، به عنوان کارشناس برای شبکه آمریکایی ESPN فعالیت می کند و روز گذشته در حین برگزاری دیدار رئال مادرید و میلان در رز باول پاسادنا بیهوش شد.

1901588
1901587

در شرایطی که فینالیست دو دوره از رقابت‌های جام حذفی انگلیس در حال گوش دادن به صحبت‌های همکار خود دن توماس بود، شروع به تاب خوردن کرد و ناگهان روی زمین سقوط کرد و لحظات ترسناک و نگران کننده ای را برای بینندگان تلویزیونی ساخت.

به نظر می رسد که سنگربان سابق نیوکاسل در گرمای 30 درجه سانتی گراد پاسادنای کالیفرنیا دچار بی حالی شده بود و به همین دلیل او تعادل خود را از دست داد تا لحظات دراماتیکی از وی خلق شده و به سرعت در فضای مجازی وایرال شود.

1901590
1901589

پس از سقوط شاکا هیسلپ به روی زمین، همکار او دن توماس که وحشت زده شده بود، در حالی که درخواست کمک پزشکی می کرد، بلافاصله به سمت او رفت. کارگردان تلویزیونی نیز به سرعت با قطع برنامه، یک آگهی تبلیغاتی را پخش کرد و این مسئله باعث حیرت بینندگان شد.

اما دقایقی بعد و پیش از شروع دیدار رئال مادرید و میلان، شبکه ESPN تأیید کرد که شاکا هوشیار بوده و وضعیت وی پایدار است. دن توماس، دیگر مجری برنامه در شرایطی که به نظر می رسید آسوده تر از قبل است، در همان مکان سقوط همکارش اعلام کرد که گلر سابق لیگ برتر مشکل خاصی ندارد.

1901591
1901592

او گفت: همکار من، شاکا، اینجا نیست، اما حال او رو به بهبود بوده و این خبر خوبی است. او هوشیار است، دارد صحبت می‌کند، فکر می‌کنم از اتفاقاتی که افتاده، کمی خجالت می‌کشد. او از همه بینندگان عذرخواهی کرد. ما با خانواده او صحبت کرده ایم، همسر شاکا نیز در جریان بهبودی حال وی قرار دارد.

دن توماس در پایان و با شوخی گفت: اوضاع خوب است و خانواده وی نیز نگرانی بابت حالش ندارند. ای شاکای احمق!

دیدگاه‌ها