کد خبر : 1952869 | 03 مرداد 1402 ساعت 12:50 | 34.8K بازدید | 11 دیدگاه

جاشوا کیمیش:

مطمئن باشید من از بایرن تکان نمی‌خورم

جاشوا کیمیش، ستاره بایرن، حرف آخر را در مورد آینده‌اش زد و اطمینان داد که ماندنی است.

مطمئن باشید من از بایرن تکان نمی‌خورم

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ در تور آسیایی خود فردا در ژاپن به مصاف منچسترسیتی خواهد رفت. دیداری تدارکاتی بین دو تیم مطرح و بزرگ دنیا گه قطعا جذابیت‌های خاص خود را خواهد داشت. دو تیم فصل قبل در لیگ قهرمانان به مصاف هم رفتند که سیتی موفق شد با غلبه بر بایرن راهی نیمه نهایی شود.

1901638

جاوشا کیمیش در مورد بازی فردا برابر سیتی گفت: «من مشتاقانه منتظر بازی هستم زیرا سیتی بهترین تیم اروپاست. بنابراین می‌توانیم ببینیم در این مرحله ابتدایی فصل کجا هستیم و چه شرایطی داریم. هر دو تیم برای پیروزی بازی می‌کنند. فکر می‌کنم بعد از این بازی بتوانیم یک قدم رو به جلو برداریم.»

کیمیش در مورد گرمای آسیا: «همه سعی کردند در هواپیما بخوابند تا ریتم بهتری داشته باشند. خواهیم دید که گرما چگونه خواهد بود. قطعاً این دما برای ما خاص و طاقت فرساست.»

کیمیش در مورد شایعات نقل و انتقالات و جدایی اش از بایرن گفت: «کاملا مطمئن هستم که فصل آینده را در بایرن بازی خواهم کرد. هیچ برنامه دیگری ندارم.»

1901637

کیمیش در مورد غیبت توماس مولر و مانوئل نویر گفت: «پرواز بدون مولر بسیار آرام بود (با خنده). البته حیف که هر دوی آنها در کنار ما نیستند. ما مشتاقانه منتظر بازگشتشان هستیم.»

کیمیش در مورد خریدهای جدید گفت: «آن‌ها خریدهای خوبی هستند و خوشحالیم به جمع ما اضافه شده اند. مطمئنم در طول فصل به ما کمک خواهند کرد. متأسفانه رافائل گریرو مصدوم است که برای ما و او بسیار دردناک بود. ما از قبل لایمر را از بوندسلیگا می‌شناسیم. کیم مین جائه هنوز نتوانسته است با ما تمرین کند.»

دیدگاه‌ها