کد خبر : 1952876 | 03 مرداد 1402 ساعت 13:10 | 29.8K بازدید | 11 دیدگاه

ستاره میلان هنوز خشمگین است: از رفتارها شوکه شدم!

رافائل لیائو، ستاره میلان، می‌گوید تصمیم مدیران این باشگاه در اخراج پائولو مالدینی برایش عجیب بوده است.

ستاره میلان هنوز خشمگین است: از رفتارها شوکه شدم!

به گزارش "ورزش سه"، لیائو ستاره میلان در رقابت‌های فصل گذشته سری آ بود و به آنها در کسب سهمیه لیگ قهرمانان کمک بسیاری کرد. 

این بازیکن رابطه بسیار خوب و صمیمانه‌ای هم با مالدینی داشت و در بین اولین کسانی بود که به تصمیم مدیران میلان برای قطع  همکاری با اسطوره این باشگاه واکنش نشان داد. 

در حالی که چند هفته از این اتفاق سپری شده و فرصت زیادی به شروع فصل جدید باقی نمانده است، این ستاره پرتغالی همچنان از اتفاقی که برای مدیر ورزشی سابق میلان رخ داد عصبانی و ناراحت است. 

1875952

لیائو در گفتگو با گاتزتا دلو اسپورت اظهار داشت:« این اتفاق برایم غیرمنتظره و شوکه کننده بود. من به خاطر تماس مالدینی به میلان آمدم. او برای من بسیار مهم بود و درون و بیرون زمین بسیار کمکم کرد اما در هر حال این تصمیم باشگاه بود. شاید بار دیگر در آینده یکدیگر را ببینیم.»

او همچنین درباره جدایی ساندرو تونالی گفت: «انتظار این جدایی را نداشتم اما باشگاه تصمیم گرفت. این اتفاق ساده‌ای نبود چون ساندرو عضوی از ما بود و به من در قهرمانی کمک کرد. او راهش را در میلان پیدا کرد و حالا آرزوی بهترین اتفاقات را برایش دارم.»

این بازیکن با اشاره به پوشیدن پیراهن شماره 10 برای فصل آینده اضافه کرد: «به پوشیدن این شماره افتخار می‌کنم اما بازی با آن در سن سیرو زیباتر هم خواهد بود. نمی‌دانستم براهیم قرار است برود. او دوست من است. وقتی شنیدم به رئال برگشته، از باشگاه خواستم که شماره 10 را به من بدهد.»

دیدگاه‌ها