کد خبر : 1952919 | 03 مرداد 1402 ساعت 16:32 | 75.1K بازدید | 78 دیدگاه

بدشانسی دو و نیم ماهه تراکتور در مورد حسین‌زاده

امیرحسین حسین‌زاده تنها به دلیل دو ماه اختلاف با تاریخ مورد نظر فدراسیون برای سهمیه امید، در لیست بزرگسال قرار خواهد داشت.

بدشانسی دو و نیم ماهه تراکتور در مورد حسین‌زاده

به گزارش ورزش سه، باشگاه تراکتور دقایقی پیش انتقال امیرحسین حسین‌زاده را که از ۲۴ ساعت پیش کلید خورده بود، رسمی کرد تا آخرین سهمیه خارجی خود را به این لژیونر شاغل در ژوپیر لیگ بلژیک اختصاص بدهد.

حسین‌زاده که به عنوان جوان خوش آتیه از سوی باشگاه تراکتور معرفی شده، در ترکیب تیم استقلال به فوتبال ایران معرفی شد و خیلی زود توانست راه انتقال به فوتبال اروپا را پیدا کند اما حالا در ۲۳ سالگی به لیگ برتر خلیج فارس بازگشته است.

نکته مهم درباره حسین‌زاده این است که او متولد مهرماه ۱۳۷۹ است و به همین دلیل بسیاری تصور می‌کنند که به عنوان سهمیه زیر ۲۳ سال در فهرست این فصل تراکتور قرار خواهد داشت اما مقررات فدراسیون فوتبال نشان می‌دهد این خبر درست نیست.

با توجه به اینکه مبدا سهمیه زیر ۲۳ سال این فصل ۱۱ دی ماه ۱۳۷۹ به بعد عنوان شده، بنابراین امیرحسین حسین‌زاده به دلیل تنها دو ماه کسری نمی‌تواند در لیست امیدهای تراکتور قرار بگیرد.

با توجه به جدایی حامد پاکدل و علی شجاعی، حالا خرید جدید تراکتوری‌ها هجدهمین بازیکن بزرگسالان این تیم خواهد بود و  سرخپوشان تبریزی فرصت برای جذب یک بازیکن دیگر هم خواهند داشت.

دیدگاه‌ها